El Rancho Criollo

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

sweety-loves

El Rancho Criollo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-11-09 23:17

Heei Bokkers,

Ik en een vriendin zijn van plan in de zomervakantie op ruitervakantie te gaan.
Nou vonden wij de El Rancho Criollo wel erg leuk, alleen konden wij verder op de site niet zo veel informatie vinden :o .
Nou zoeken wij dus bokkers die ervaring hebben met deze ruitervakantie en dat met ons willen delen.
Zoals minimale leeftijd, activiteiten in de week en eventuele treinreis erheen en terug.
Wij hopen veel leuke reacties te krijgen, omdat wij na het lezen van de site erg enthousiast zijn! :D

Groetjes,
Laura en Mylene

Arzil

Re: El Rancho Criollo

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-09 23:22

Boeken die hap. :j Ik ben er een jaar of 5 geleden met een vriendin heen geweest. Wij zijn met de auto gegaan en was zo'n 4 uurtjes rijden voor ons (vanuit Zeeuws Vlaanderen).
Was echt supergaaf. Eten ook echt supergoed en de sfeer was ook helemaal geweldig. Zou graag nog een keer terug willen. :j

Minimale leeftijd weet ik niet. Activiteiten hebben we niet echt gedaan, behalve hele dagen rijden langs moerassen in de bossen etc. We lagen iedere dag vrij vroeg op bed... ;)
Maar ik geloof dat er wel activiteiten te doen zijn hoor. We hebben ook één dag een soort schriktraining gedaan met de paarden. Soort parcoursje doorlopen met paard. Was ook erg leuk voor de afwisseling.

Treinreis heb ik geen ervaring mee. Het is wel echt in de middle of nowhere, dus zou niet weten of er openbaar vervoer is tot aan de ranch.

sweety-loves

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-11-09 23:25

Stacey: bedankt voor je reactie :D
Met de activiteiten bedoelde we gelukkig ook het paardrijden ;)
Die schriktraining lijkt ons ook erg leuk!
We worden nu nog enthousiaster :D

sweety-loves

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-11-09 23:26

Nog een vraagje :o
Hoe zouden we eventueel moeten boeken??
Moeten wij bellen of mailen?