Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
verder weet ik het niet precies.. Lisa_Dries schreef:ruiterbewijs moet je alleen in speciale gebieden hebben om buiten te rijden en zorgt voor een aansprakelijkheidsverzekering op buitenritten zegmaar .
zelf heb ik er net 1 en ben er erg blij mee,
ik zit gewoon met een zekerder gevoel op het paard :D
maar ja.. Cherokee_ schreef:biancavos schreef:op het strand is het helemaal niet verplicht.
echt wel !.. het is niet verplicht als je met iemand mee bent die een ruiterbewijs heeft.. maar als je alleen gaat ofzo .. dat mag dus niet
)
wil ik niet het risico nemen om zonder te zitten Cleo_ schreef:Ik heb het gedaan omdat ik er veel buiten rij (is al wel een aantal jaren gelden hoor)
Stelde inderdaad niet zo heel erg veel voor, maar dat je nu meteen een aansprakelijkheidsverzekering hebt is wel ideaal.
Voor die 30 euro per 2 jaarwil ik niet het risico nemen om zonder te zitten
Waratje schreef:Ik mag toch hopen dat je (of je ouders) een AVP hebt, zonder paard kun je ook wel eens schade veroorzaken..... Dus die verzekering van het ruiterbewijs is ook niet nodig, want de schade wordt al gedekt door je eigen AVP.