Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

) liep helemaal fout, pony bleef eerst stokstijf staan, ging daarna vreselijk aan de hol, botste vol op een ander paard, mijn pootje ertussen, pony ging linksaf vol de zee in, kukelde van de zandbank in het diepe. ik lag eronder en verzoop echt bijna. gelukkig was er iemand zo bijdehand om me uit het water te sleuren.MissPippin schreef:je kan het beste bij een manege/stal parkeren, kan je daarna goed de benen van je paardje afspuiten. de mijne heeft er gelukkig nooit last van, maar sommige paarden reageren nogal heavy op zeewater op de benen, krijgen allemaal korsten enzo. bij noordwijkerhout kan je bij (ik geloof) manege bakker parkeren. bij kijkduin/hoek van holland/scheveningen zitten ook zat stallen. bij alle stallen moet je eerst klein stukkie door de duinen.
sassefras schreef:mijn allereerste keer met toen jonge pony ( 24 jaar geleden) liep helemaal fout, pony bleef eerst stokstijf staan, ging daarna vreselijk aan de hol, botste vol op een ander paard, mijn pootje ertussen, pony ging linksaf vol de zee in, kukelde van de zandbank in het diepe. ik lag eronder en verzoop echt bijna. gelukkig was er iemand zo bijdehand om me uit het water te sleuren.
daarna wachten op de ambulance om me af te voeren. pootje was goed gebroken en na de operatie mocht ik weer naar huis. nu nog is het rijden op het niet mijn favoriet