Strandrit

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Uny

Strandrit

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-10-09 19:57

Wie weet er waar je leuk met de paarden lang het strand kan rijden en waar er eventueel mogelijkheid is voor een overnachting met paard en ruiter. We hebben beetje zitten zoeken maar kunnen nog niet echt wat vinden. Per wanneer mag je weer op het strandrijden?

lidaju

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-09 20:02

In Zeeland bij dishoek kun je het strand op en dan tot zoutelande doorrijden, dat is een hele leuke strandrit, en dan kun je er nog een mooie bosrit aan vast plakken. Er zijn in de buurt veel paardenpensions of mini campings met paardenpension er aan vast.
Je mag hier in de zomertijd 's avonds na 7 uur het strand op en in de wintertijd mag je gewoon de hele dag het strand op.

Uny

Re: Strandrit

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-10-09 20:08

Bedankt! Heb je dat al eens gedaan???

lidaju

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-09 20:21

Tot voor kort stond het paard waar ik op rij in Koudekerke en dat is een 20 minuutjes stappen van het strand vandaan, dus toen ging ik geregeld naar het strand, vond dat het leukste wat er is om te rijden. Nu staan we ergens anders, en schijnt er ook een strand in de buurt te zijn, alleen dat is wat verder dus moet ik weer wachten op zomertijd helaas, want overdag rij ik als de kinderen op school zitten en heb ik niet genoeg tijd en 's avonds is het donker.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-09 20:25

www.manegenoot.nl

ik dacht dat er ook huisjes zijn, maar weet ut niet zeker. ik vind het daar erg fijn (maar heb geen eigen paard). ruime boxen, dichtbij het strand, goed voer en heel vriendelijk, ook tegenover de paarden

Zidore

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-09 20:34

Lydalfa

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-09 20:40

Hoi,

ik heb van het zomer voor het eerst een strandrit gemaakt op ameland, bij rijstal de Blinkert. Echt een aanrader! Ik heb ook van meer mensen gehoord dat het strand van ameland echt super is voor strandritten. Het was er ook supermooi, breed en groot! Geweldig!

Uny

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-10-09 20:49

Okay bedankt!! Weet dat er al ene topic over geweest was maar kon dit niet weer vinden...

Uny

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-10-09 20:49

Bij stal de Blinkert is dat op paarden van hun of kan dit ook met eigen paarden?

Lydalfa

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-09 21:30

Oh, dat weet ik eigenlijk niet, ik heb zelf geen eigen paard dus ik moet wel op paarden van een manege.... Ze hebben wel een site http://www.rijstaldeblinkert.nl/ staat het vast wel op!

Zidore

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-09 21:56

Volgens mij kun je hier niet genoeg topics over hebben hoor!!! ;-) Strandrijden is ALTIJD leuk!!! Zie er nu ook een ander topic over op dit moment [BRT] Welk strand voor strandrit? maar dat gaat dan weer over op welke stranden het mag. Ik ben vorige week nog op het strand geweest en het was in 1 woord: GEWELDIG!!!!

zonnestraal2

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-09 21:24

www.ponyhof.nl
ook een mogelijkheid om daar te kamperen of een huisje te huren ;)