Ben nl. als de dood dat ik ergens verdwaal met mijn paard haha
Heeft iemand ervaring met het rijden via gprs en zijn hier ook programmaatjes voor ofzo?
Kortom, graag tips hoe ik dit het beste aan kan pakken.
Groet, Esther
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

.Winna schreef:Zelf rijd ik buiten bijna altijd met de garmin oregon. Dit is een gps voor outdooractiviteiten. Ik gebruik de gps om de route te loggen (kun je terug kijken waar je langs hebt gereden) en zo nu en dan ook om echt te navigeren in onbekende omgeving. Ik heb de gps gekocht omdat ik in het gebied waar ik woon ook niet zo bekend ben en niet te ver van huis af wil raken en daardoor bv verdwaal of te lang onderweg ben en ik moet zeggen dat ik tot nu toe nooit verdwaald ben. ..
loekie schreef:Winna schreef:Zelf rijd ik buiten bijna altijd met de garmin oregon. Dit is een gps voor outdooractiviteiten. Ik gebruik de gps om de route te loggen (kun je terug kijken waar je langs hebt gereden) en zo nu en dan ook om echt te navigeren in onbekende omgeving. Ik heb de gps gekocht omdat ik in het gebied waar ik woon ook niet zo bekend ben en niet te ver van huis af wil raken en daardoor bv verdwaal of te lang onderweg ben en ik moet zeggen dat ik tot nu toe nooit verdwaald ben. ..
Heb je hier een extra (SD?)kaart met bospaden voor moeten kopen of heb je genoeg aan de standaard instellingen?
En kan je ook routes van internet downloaden? Ik heb nl. van iemand gehoord dat zij dat doet met wandelroutes.