ruiterpaden in rotterdam

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

lido_4_ever

ruiterpaden in rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-10-09 20:06

hallo allemaal

weet iemand of er ergens in rotterdam ruiterpaden zijn in de omgeving van overschie
ik weet dat je langs de schie een park heb waar je met je paard mag komen maar er zijn nergens ruiterpaden te vinden

wie kan ons helpen we willen zo graag een rit op ruiterpaden maken ook omdat de paardjes geen ijzers hebben

groetjes shir

Kaartje23

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-09 20:09

Hier in de buurt heb je een ruiterpad rond de Zevenhuizerplas, in het Kralingsebos, het Lage bergsebos, het Hoge bergsebos (de laatste twee zijn verbonden met elkaar) en bij de skiberg (niet allemaal in Rotterdam, maar wel vlakbij in Bleiswijk/Berschenhoek).

lido_4_ever

Re: ruiterpaden in rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-10-09 20:12

ja ik weet dat er in blijswijk ruiterpaden zijn maar zonder trailer komen we daar niet dus we zijn eigenlijk echt opzoek naar iets wat bij de schie in de buurt licht

N_jumping

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-09 12:15

park 16 hoven

rover_

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-09 08:15

Zelf kom ik regelmatig in het Kralingsche Bos voor een kort bosritje; bevalt prima.Jammer dat je aan een trailer gebonden. Wellicht is Park16hoven zoals N_jumping zegt voor jou wel te doen?