Overnachtingsadresjes omgeving Harskamp gezocht

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

assie

Overnachtingsadresjes omgeving Harskamp gezocht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-09-09 12:45

Hoi!

De afgelopen 2 weken heb ik op het huis van vrienden gepast op de Veluwe. Helemaal super natuurlijk qua buitenrijdmogelijkheden enzo. Normaal woon ik in Groningen, waar die mogelijkheden nihil zijn. Over een paar dagen komen de vrienden terug en ik zit een beetje te fantaseren om dan in de 3 dagen die ik over heb een mini-trektocht te doen.
Ik vertrek vanuit Harskamp en ben van plan zo'n 10-20 km per dag doen. De pony is nog erg groen, dus ik heb geen haast en het gaat niet om afstand vreten, maar puur om ervaring op doen (dat en het romantische idee van rondtrekken natuurlijk :P ).

Nu mijn vraag: hoe en waar vind ik plekken om te overnachten? Staat er ergens op internet een lijst met dit soort adressen? Of is het een gevalletje van de plaatselijke VVV bellen met informatie? En hebben jullie nog tips?
Ik ga zo ook even dit forum doorspitten, maar ik ben benieuwd of mensen wat kant en klare tips hebben (scheelt mij weer zoeken :+ ).

Ok, alvast bedankt!

dynamiek

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-09 14:47

Je zou 1 dagje naar Onder de Kastanje kunnen rijden en de volgende weer terug via het bos, omdat je paard nog groen is.

Ook zou je naar Asselt kunnen gaan das wel een lange tocht hoor door het mooie bos en dan de volgende dag weer terug

mjet

Re: Overnachtingsadresjes omgeving Harskamp gezocht

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-09 21:16

rakni

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-09 21:17

het hilletje in kootwijk is echt een aanrader! Is een mooie rit vanaf harskamp!
je hebt er een pension en mooie stallen en weide. Super gastvrije mensen, geen pensionstal maar privestallen waar je paard kan overnachten.

ikke

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-09 22:40

Harskamp, hmmm. Wij zijn in feb van Ede nrd naar Otterlo, Hoendeloo, Kootwijk ('t Hilletje), Harskamp en dan weer door naar huis.
Deze zomer van Ede nrd naar Assel, Hoenderloo, otterlo, terug naar ede nrd.
Kom gerust eens langs, enne, feb 2010 zijn er weer plannen. Korte afstanden, leuke overnachttingen en een gezellige club.

dynamiek

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-09 13:21

ikke schreef:
Harskamp, hmmm. Wij zijn in feb van Ede nrd naar Otterlo, Hoendeloo, Kootwijk ('t Hilletje), Harskamp en dan weer door naar huis.
Kom gerust eens langs, enne, feb 2010 zijn er weer plannen. Korte afstanden, leuke overnachttingen en een gezellige club.

Ikke dat klinkt interresant dat van 2010 met hoe veel mensen ga je?

ikke

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-09 16:59

dynamiek schreef:
ikke schreef:

Ikke dat klinkt interresant dat van 2010 met hoe veel mensen ga je?

4 - 6 personen maximaal, anders krijg je problemen met overnachtingsadressen, met name voor de paarden.

dynamiek

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-09 12:17

Das een mooi cluppie zo, ik wil wel aanhaken hoor, als jullie dan langs Harskamp komen kunnen jullie hier ook overnachten in mijn weide.

daniella74

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-09 12:18

Volgens mij kan je bij OdK wel een grote groep mensen en paarden kwijt, je kan ze altijd bellen. Ik heb er ook ooit eens gelogeerd en ik vond het super.

ikke

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-09 19:01

daniella74 schreef:
Volgens mij kan je bij OdK wel een grote groep mensen en paarden kwijt, je kan ze altijd bellen. Ik heb er ook ooit eens gelogeerd en ik vond het super.

Dat is één adres; als ik op een tocht ga, heb ik zeker drie á vier adressen nodig waar ik die groep kwijt kan. Die zijn er wel, maar dan moet ik wel alle kleine, persoonlijke adresjes laten gaan en juist DIE adresjes zijn het leukste om te overnachten. Daarnaast gaat een grotere groep dan 6 personen domweg niet werken.

@ Dynamiek: ik kom binnenkort eens langs. Stuur je wel een PB voor afspraken.

daniella74

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-09 20:37

Ik dacht dat je met een groep vrienden ging. Bel anders de VVV van Garderen eens.

ikke

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-09 21:45

daniella74 schreef:
Ik dacht dat je met een groep vrienden ging. Bel anders de VVV van Garderen eens.

Wat zij hebben ken ik al. Ik zoek juist datgene wat alleen de insiders kennen. Dat zijn in de praktijk de mooieste adressen.
En ja, ik ga inderdaad met een groep vrienden, er zijn er maar weinig die de lol snappen van rijden in februari........

Jasmijn1989

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-09 23:35

Ik ben van de zomer bij stoeterij willemien geweest. Een super gastvrije ontvangst en goede zorg voor mijn paard. Ze hebben daar ook een appartementje waar je kunt slapen.

www.stoeterijwillemien.nl