Weekendje weg

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Bloem24

Weekendje weg

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-09-09 12:56

Heb eerder een topic gemaakt om te vragen of jullie stalling wisten in omgeving Voorthuizen, kwam niet zo veel uit dus probeer ik het hier.

Mijn kennis en ik willen graag eens met de paarden op vakantie. We zijn beiden in het bezit van eigen paarden.
Wij staan momenteel het naseizoen op een camping in Voorthuizen, aangezien dit aan de Veluwe is kunnen er dus mooie bosritje gemaakt worden.
Helaas is er niet erg veel uitgekomen.

We zijn op zoek naar een plek waar de paarden kunnen overnachten en waar we zo in het bos zitten.
Het zou ideaal zijn als onze slaapplek vlakbij die van onze paarden is, mocht dit niet gaan is een hotel vlakbij ook goed.
Het allerbelangrijkst is dat het bos/duin vlakbij gelegen is.
Gelieve geen land als slaapplaats paard ivm 1 hoefbevangen paard.

Wij hopen dat jullie wat leuke info hebben en dat wij binnekort een leuke paardenvakantie krijgen!
Alvast bedankt!

P.s paarden maken weekelijks bosritten en zijn dus volledig verkeersmak. Mochten ze ergens een weg moeten oversteken is dit geen probleem.

Bloem24

Re: Weekendje weg

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-09-09 19:47

Niemand?

_Sammy_

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-09 19:56

er zijn er zoveel, even internetten ik ga altijd naar Zeeland en drenthe en geloof dat we volgende maand naar onder de linde ofzo gaan, weet niet precies waar of wat dat je...

anne_joy

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-09 19:57

Ik ben deze zomer een weekendje weg geweest met mijn pony. Ik heb toen op http://www.campingketeltje.nl/plattegrond.html gestaan. Het was daar echt super. Je paard mocht overdag in een weiland staan en 's avonds werd hij binnengehaald. Je kon daar gewoon meteen de hei op of het bos in. Je hoefde nergens over de weg.

Noppert

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-09 20:27

Je zou bij ons in het vakantiehuis kunnen verblijven, stalling en onbeperkt weidegang aan huis. Even de straat oversteken en je rijdt zo over lekker brede zandpaden naar het bos/hei.
Voor meer informatie www.peelhoven.nl

NikitaR

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-09 21:36

Bloem24

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-10-09 16:13

NikitaR schreef:
Misschien wil je een sop onze website kijken? http://www.ruitersportcentrum-mm.nl
Misschien is dit iets voor jullie!!!

Groetjes

Heb jullie een mail gestuurd maar niks terug gekregen.
We hadden wel interesse in jullie verblijfje, en het is vlakbij onze camping!
Helaas is ons seizoen over van de caravan, maar is er wel mogelijkheid tot slapen bij jullie? Of hotels verderop?