nou is mijn oog gevallen op de Garmin Etrex H

zijn hier ervaringen mee?
zowel positief als negatief.
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

http://www.gpscenter.be/html/city_select.html#24mb
Bijke schreef:Evelyne, hou je er in je budget ook rekening mee dat je een topo-kaart nog apart moet kopen en deze ook niet echt goedkoop is?
)
De Topo van heel Limburg omvat 12 MB en die van Noord Limburg zal max. 4 MB zijn. En ja, deze kun je downloaden.
Het is alleen nogal een klusje om het werkend te krijgen in Mapsource, het programma waarmee je het kaartmateriaal in je GPS kunt zetten.
oneiros schreef:Ik heb gisteravond nog ven voor je gekeken en het valt allemaal reuze mee.De Topo van heel Limburg omvat 12 MB en die van Noord Limburg zal max. 4 MB zijn. En ja, deze kun je downloaden.
Citaat:Het is alleen nogal een klusje om het werkend te krijgen in Mapsource, het programma waarmee je het kaartmateriaal in je GPS kunt zetten.
zoja mag ik indien nodig jou assistentie inschakelen als het mij/mijn vriend niet helemaal lukt?oneiros schreef:Ik heb gisteravond nog ven voor je gekeken en het valt allemaal reuze mee.De Topo van heel Limburg omvat 12 MB en die van Noord Limburg zal max. 4 MB zijn. En ja, deze kun je downloaden.
Het is alleen nogal een klusje om het werkend te krijgen in Mapsource, het programma waarmee je het kaartmateriaal in je GPS kunt zetten.
Voor als ik nog eens naar Nederland ga en we gaan wandelen (hebben de neiging verkeerd te lopen
)