Dintelse Gorzen buitenrit

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

ikaria

Dintelse Gorzen buitenrit

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-09-09 21:37

Wie heeft er ervaring met de georganiseerde ritten door de Dintelse Gorzen?
Ik heb BOKT en beetje afgestruind, maar kom alleen op 'horror' verhalen en zou graag willen weten hoe deze ritten echt zijn voordat ik mij in mijn overenthousiasme aan ga melden.....

lukka63

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-09 17:18

hoi

wij hebben verleden jaar meegereden,in de avondrit
en kijk erop terug met gemengde gevoelens,prachtig gebied,door water heen ,denk om je zadel !
maar hier en daar toch ook onverantwoord,het galopperen door heel hoog gras waar paaltjes stonden,putten die niet zichtbaar waren
de kudde shetland hengsten die erg opdringerig waren veel gehannes om ze buiten de groep te houden want daar kwamen ze gewoon doorheen gerend.

wij maakte ook nog mee dat 1 van de pparden die mee reed een klap kreeg van een ander paard en dat zag er zeer ernstig uit,het was toen al schemerig,ruiter is met 1 van de begeleiders stapvoets door het gebied gemoeten.

wij moesten in donker het laatste gedeelte afleggen,onder takken door ove rpaadjes die natuurlijk geen ruiterpad zijn.

kortom mooi,stoer avontuurlijk,maar okk wel zwaar lang in het zadel zo'n 4 uur,en hier en daar angstig

succes

ikaria

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-09-09 17:50

Ok, dank je!!

Ik twijfelde al en las al eerder op Bokt het verhaal van een vrouw die ze af hebben moeten voeren, dus ik sla wel even over!