Ruiterroutes omg Wildervank

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

kaetifeng

Ruiterroutes omg Wildervank

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-08-09 10:49

Hallo,
Sinds een paar jaar woon ik met mijn paardjes in Annerveenschekanaal. Met rijden ga ik eigenlijk altijd in de richting van Annen en Zuidlaarderveen.
Vandaag ben ik naar Eexterveenschekanaal geweest en bedacht ik mij dat rond Wildervank vast ook wel wat leuks te beleven is....

Dus vandaar: wie heeft leuke routetips voor mij en Kaeti en Bangsi?

Groetjes
Paulien

kaetifeng

Re: Ruiterroutes omg Wildervank

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-08-09 12:03

Hmmm jammer dat ik helemaal geen reacties krijg, terwijl ik toch zeker weet dat er bokkers uit deze omgeving zijn....

truus1970

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-09 08:06

borgerswold is een mooi park om te rijden, pagedal in stadskanaal ook. eb je beschikking over een trailer? dan zijn er nog vele mooie plekjes te vinden in de omgeving. net te ver om er ohz naar toe te rijden.
"mijn" bos is er ook nog. maar dat is niet zo groot

buitenruiter

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-09 22:10

kaetifeng

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-09-09 08:09

Hallo,
Sprong overhet veen had ik idd gevonden en daar ga ik zeker wat mee doen. Leuk voor de lange tochten!
Borgerswold heb ik een keer geprobeerd, kon alleen de route niet vinden, waardoor ik steeds weer op de verharde weg terecht kwam... Heeft vast aan mijzelf gelegen, maar ga ik zeker nog vaker proberen!
Maar ik hoopte eigenlijk ook een beetje dat ik misschien vanuit Eexterveenschekanaal zo door kon naarWildervank en dat er daar ook wat leux was....

Asciugamano

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-09 12:03

andere kant op richting eexterveen, eexterzandvoort enz langs de Hunze, door het veld naar 't Annermoeras enz. Verder richting Schipborg langs de Drentse Aa, Zeegse, opzij naar het Ballooerveld, of richting boswachterij Gieten/Borger (hoelang wilde je rijden? Ik kan nog wel even doorgaan! ;) )