paardrijden in Spanje (Alicante)

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

elmiran

paardrijden in Spanje (Alicante)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-08-09 23:08

Titel zegt het al. Had een keer gehoord dat iemand daar paard gereden had op paarden die ook de passage enz. konden. Ben wel benieuwd of jullie iets weten. Wilde wel paard rijden daar, maar dan is het wel handig als ik alvast weet waar dat precies kan.

blensink

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-09 00:27

Lithya

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-09 13:42

Op de site van Time-out. http://www.ruiterreizen.nl staan ook een paar van die vakanties waar dat soort locaties worden aangeboden. In Portugal zeker.

Tjelleman

Re: paardrijden in Spanje (Alicante)

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-09 21:44

Ik hou me ook aanbevolen voor tips!!
Wij hebben een woning in Torrevieja, nabij Alicante!

elmiran

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-08-09 20:55

Ik ga in oktober weer. Het was me veel te warm om deze maand paard te rijden. Dus als iemand nog iets weet. Het moet een beetje in de buurt van Orihuela zijn.

Huertecilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-09 22:02

elmiran schreef:
Ik ga in oktober weer. Het was me veel te warm om deze maand paard te rijden. Dus als iemand nog iets weet. Het moet een beetje in de buurt van Orihuela zijn.

Waarom niet in de morgen/avond dan?

Heb je locaal gevráágd toen je hier was? Gewoon in de kroeg vragen en je weet zó adressen namelijk.

hc

SSDesign

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-09 23:42

Ik wil graag nog een keer paardrijden in Spanje. Toen ik daar zo'n 5 jaar geleden was in mei waren de kosten ruim 40 euro per uur. Is paardrijden altijd zo duur in Spanje of heb ik gewoon pech gehad?

Huertecilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-09 13:25

SSDesign schreef:
Is paardrijden altijd zo duur in Spanje of heb ik gewoon pech gehad?

Spanje is een gróót land met werelden van verschillen tussen kust en binnenlanden.
Aan de costas heeft alles toeristenprijs ook al liggen sommige costas 1000 km. bij elkaar vandaan.
Ook is in een paard waarmee je buiten in ganzenpas een rondje maakt minder tijd geïnvesteerd dan in een paard wat kunstjes kan en de prijs weerspiegelt dat.

Samengevat: nee, paardrijden is niet altijd zo duur in Spanje.

hc

SSDesign

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-09 16:10

Wij zaten wel aan zee ja, toeristisch gebied, dus dat zal wel schelen. Wat betreft de paarden/rit, ik heb alleen maar gestapt en de paarden konden niet meer dan de basis kreeg ik de indruk. :)

Maar bedankt voor je reactie!

elmiran

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-08-09 18:40

Huertecilla schreef:
Waarom niet in de morgen/avond dan?

Heb je locaal gevráágd toen je hier was? Gewoon in de kroeg vragen en je weet zó adressen namelijk.

hc

Omdat het gewoon de hele dag te warm was, ook overdag, en s'avonds. In oktober ga ik zowizo weer dus heb ik besloten om dan paard te gaan rijden. De kapper (was Nederlands) wist nog wel een manege in de buurt alleen ben ik eigenlijk opzoek naar een adresje waar ze ook Andalusiers hebben.