strandrit noordwijk/langervelderslag

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

tess06

strandrit noordwijk/langervelderslag

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-08-09 13:09

Hallo, na de zoekfunctie van bokt grondig te hebben gebruikt ben ik een stuk wijzer geworden maar ben er nog steeds niet helemaal uit.

Ik ben van plan om vandaag voor het eerst met mijn 3 jarige paard een rustig strandritje te gaan maken.

Ik las dat je bij langervelderslag zo het strand op kon zonder door de duinen te gaan. Dit lijkt mij beter als eerst een stuk door de duinen omdat mijn paardje natuurlijk nog erg jong is.

Nu is mijn vraag dus als ik parkeer bij die grote parkeerplaats van langervelderslag en het strand op ga mag ik hier nu in het hoogseizoen na 19.00 rijden? of is dit verboden? [[dit vroeg ik me af omdat er km palen staan aangegeven waar je wel en niet mag rijden maar hoe weet ik waar deze palen beginnen en weer ophouden?]]

Of heeft iemand anders miss nog een idee waar we kunnen parkeren bij noordwijk of langervelderslag(of daar in de buurt) en waar we opmogen na 19.00 met de paarden?
Al vast bedankt

miss_kippie

Re: strandrit noordwijk/langervelderslag

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-09 13:13

je kan naar katwijk rijden dan hoef je niet de duinen in.

Liselot

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-09 13:19

volgens mij mag je bij langervelderslag het hele jaar door met je paard op het strand. weet het niet helemaal 100% zeker.
nouvel van bokt komt daar uit de buurt en rijdt er vaak op het strand, misschien kan je haar even een pb sturen?

tess06

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-08-09 14:40

dankjullie wel het is uiteindelijk katwijk geworden. Het was er heerlijk alleen wel erg druk mje kon zo het strand op

Yo_Rhytm

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-09 11:08

volgens mij mag je officieel helemaal niet het strand op bij Langevelderslag, maar er zijn genoeg mensen die het wel doen, je mag idd. ook gewoon met je trailer op de parkeerplaats komen.