Bedoel je Nederhorst den Berg? Geloof dat je daar n klein rondje kan doen maar ligt er natuurlijk ook aan waar je staat. Ik ben er niet echt bekend hoor.
Je kan daar echt niet mooi buiten rijden, om het zo maar even te zeggen. Je kan een rondje om de spiegelplas, dat is fietspad, een deel dwars door het dorp en een deel fietspad langs de doorgaande weg. Verder kan je een beetje in de buurt langs de wegen rijden. Er zijn twee ruitepaden, maar dat is bij elkaar nog geen kilometer.
Je kan wel richting het Spanderswoud ('s Graveland/Hilversum) rijden, dat is denk ik zo'n 5 km langs de weg.
Om buiten te rijden zou ik niet naar Nederhorst gaan. Beter kan je dan richting 's-Graveland/Kortenhoef/Bussum iets zoeken. Daar heb je bos en heide in de buurt. Als je nog een stal zoekt heb ik wel een tip voor je.
Hey.... Je kunt daar niet veel. Heb met Chico jaren aan het eind van de middenweg gestaan. Je kunt via de manege Laanhoeve en ruiterpad langs de strandjes volgen, dan over fietspaden etc weer naar de Dammerweg en door het dorp terug. Is niet zo leuk. Of de middenweg af, herenstraat af en via ankeveense pad het spanderswoud in.Dat kost je in draf 20 / 30 minuten. Je kunt vanaf "dat plekje" ook naar de vreelandseweg, door de H'sumse meent en dan naar Loosdrecht=alleen over de straat en daar het bos in. Kost je veel tijd om dan een uurtje op de hei te rijden. Dat is de reden dat ik eigenlijk niet meer in Nederhorst wil staan.....
En wat Lenneke zegt: de stal in Ankeveen is dan een beter uitgangspunt om buiten te rijden, bv De Postkamen.
Lenneke_
Geplaatst: 20-08-09 08:22
Postkampen bedoel ik idd. Ik heb daar ook gestaan en het is echt een leuke stal. Kwartiertje rijden en je zit in het bos. Vanuit het bos kan je via de natuurbrug naar de hei bij Laren en van daaruit kan je weer door naar Lage Vuursche etc.