huifkar dagtocht

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

jameyskatje

huifkar dagtocht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-07-09 20:10

hallo,

ca 7 jaar terug toen ik met mijn ouders en broertje op vakantie was in drenthe hadden wij een leuke huifkar gehuurd met een leuke pony voor een halve dag. nu ik wat ouder ben wil ik dit weer doen, maar dan met mijn partner. ik woon niet in de buurt, dus langsgaan heeft weinig nut.

ik wil niet met een groep of begeleiding, maar gewoon zelfstandig

kennen jullie leuke bedrijfjes waar dit kan? het liefst met een internetsite zodat ik eerst kan kijken voordat ik bel. ik wil dit graag as weekend gaan doen, dus hopelijk ben ik er nog optijd bij..

alvast bedankt!!

jameyskatje

Re: huifkar dagtocht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-07-09 20:20

keetie_bijl

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-09 20:38

Hoi, ik weet niet waar je woont en hoever je wilt reizen maar in Otterlo zit stalhouderij Wouter Hazeleger en daar kun je een huifkar tot 10 personen huren met een shire ervoor. Waar je zelfstandig mee weggaat.
Wij hebben hier een paar weken geleden op vakantie een tocht van 3 uur geboekt. En zijn heel tevreden over dit adres. Je krijgt een makkelijke routebeschrijving mee, werden vriendelijk ontvangen. En zelfs onze 4 honden mochten mee in de huifkar.
Het paard wat wij meekregen (Bobbie) was mooi in conditie, en luisterde super. En het belangrijkste heel braaf, schrok nergens van. Wij hadden geen ervaring met mennen, maar mochten toch gewoon een huifkar huren.
Ik kan je dit adres zeker aanraden.
Als je hier kijkt zie je foto's van onze tocht. Kun je gelijk zien hoe de huifkar eruit ziet en het paard wat wij bijhadden. http://keetie-bijl.hyves.nl/album/41529 ... /9RPXqEuZ/
Groetjes Keetie.

Pikeur

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-09 20:43

Ja wij gaan als we naar de veluwe gaan altijd een ritje bij de kronkel in assel maken
http://www.dekronkel.com/huifkar_zelf.htm

Leuke fjordjes, als je zegt dat je wat ervaring hebt krijg je waarschijnlijk ook een wat jongere pony mee die ook op een lekker tempo doorloopt en niet zo'n brave sjokkerd. Is maar net wat je zelf leuk vind