Les chevaux - vakantiewoningen

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

marleen_usar

Les chevaux - vakantiewoningen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-07-09 18:48

Wie is daar geweest, het is in Buinen.Ik heb op de site gekeken maar daar staan geen prijzen bij. In augustus hebben ze een actie, en dat scheelt aardig wat.Het gaat om een 6 persoons vakantie woning en dan gaan er 2 meiden lessen.Het ziet er leuk uit, maar heb jij dat ook ervaren?
Laatst bijgewerkt door TeeGee op 21-07-09 09:23, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: titel duidelijker gemaakt

RoodZonnetje

Re: les Shevaux

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-09 18:53

Ik ben er van mijn 9e tot 16e ieder jaar geweest, in huisjes met mijn ouders en zusje. Ook daarna nog paar keer teruggekomen en ik vind het er geweldig! Leuke paarden, prachtige omgeving, aardige eigenaren, leuk! Ben er ook een keer op ponykamp geweest trouwens.

xManon_

Re: les Shevaux

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-09 18:54

Het is Les Chevaux, met een c. ;)

Ik ben er meermaals geweest en ik vind het er echt geweldig!

marleen_usar

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-07-09 18:54

Dus het is echt leuk, ik heb gevraagd of ze nog een woning vrij hebben voor een paar dagen dus dat hoor ik nog.

BiancaMilan

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-09 18:50

Het is daar echt super leuk! Ik ben er vorige jaar en dit jaar ponykamp leiding geweest.

Anoniem

Re: Les chevaux - vakantiewoningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-09 18:51

Ik ben er zo'n 10 jaar terug geweest haha. Ik vond het er super en ze hebben er leuke ponies!

mammaslamma

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-09 20:15

Verwacht van de huisjes geen ruimte of luxe, het is heel basic, met 6 personen vind ik het te klein.
Er is een steil trapje omhoog, boven is het ook schuin.
Om te lessen is het vast leuk, wij hebben onze eigen vee mee, ik vind het rijden er niet bijzonder, maar dat komt omdat wij de mooiere kant van Drenthe ook kennen(omgeving diever),viel dit wat tegen.

newmom

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-09 20:22

wij zijn er ong 18 jaar terug geweest (lange tijd geleden dus)
maar wat ik me kan herinneren was dat ik het helemaal geweldig vond omdat ik een paard (pony, maar toen was ik klein en leek t een heel groot paard, genaamd roppopo, ik weet de naam nogsteeds, zegt genoeg) tot mijn beschikking had en daar heb ik dus de hele dag mee rond gezeuld :D
mijn ouders vonden de omgeving leuk en mijn zusje was nog heel klein, die deden ze toen in bad in een vuilniston (natuurlijk schone) omdat er geen kinderbadje was. haha
mijn ouders vonden t enige nadeel dat het huis verdeeld was in drie appartementen en t heel gehorig was. verder vond iedereen het een leuke vakantie!! en een prachtige omgeving, zowel voor ruiter als fietser als wandelaar.

RoodZonnetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-09 20:35

Joolien schreef:
Ik ben er zo'n 10 jaar terug geweest haha. Ik vond het er super en ze hebben er leuke ponies!

Op wie heb je destijds gereden? En ken je Twingo dan nog? Daar was ik helemaal verzot op :P

Meerreell

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-09 20:39

Ik ben er zo'n 3 jaar geleden op ponykamp geweest, en vond het hartstikke leuk :) Ook leuke omgeving om buiten te rijden.

Lauraaa_

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-09 20:41

Ik kom er nu al 5 jaar en ik vind het er helemaal geweldig! :D
Hele aardige en leuke mensen en de sfeer is er super!

De huisjes zijn in orde en het is er netjes.

De lessen zijn er goed en veel leuke paarden.

Verder is er een mooie grote kantine, een mooie binnen en buiten bak en een leuk bos om in te rijden.

Voor de mensen die niet paardrijden is er ook genoeg te doen. Je kan er goed wandelen en fietsen, er zijn golfbanen in de buurt, een klimpark, noem maar op.

Iriis__

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-09 20:45

Ik kom er nu al 4 jaar op ponykamp! En het is er super :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-09 00:30

Meerreell schreef:
Ik ben er zo'n 3 jaar geleden op ponykamp geweest, en vond het hartstikke leuk :) Ook leuke omgeving om buiten te rijden.

Geen idee wie ik daar reed! Dt is te lang terug!

RoodZonnetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-09 00:50

Ik heb een te goed geheugen geloof ik, ik onthoud dat soort zinloze dingen altijd :P

_RMHorse_

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-09 21:49

ik kom net terug van ponykamp daar