Iemand ideeën, suggesties, ervaringen, tips?
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

e_horse schreef:Antheman, jij had toch ook een Ghost? Hoe had jij alles erop en eraan? Heb je er een foto van?
Antheman schreef:In de zijtas Ortliebs krijg ik makkelijk mijn matje en slaapzak gepropd. De helft vd tent gaat achterop, waar jij nu die grote tas hebt zitten.

Maya schreef:e_horse schreef:Nu 10 paar keukenhanddoeken, 6 badhanddoeken en 2 tafelkleden, 1 slaapmatje en 1 slaapzak![]()
![]()
(moest het ergens mee volproppen om de tassen vol te krijgen)
Wat er ook gebeurd... Jij dacht, we eten in stijl, of we eten niet
?
. En vaak douchen haha, want anders stink je de hele dag naar paard..
VeerenAshley schreef:Hoi,
Ik maakte de achterste rol soms vast door 'm onder de riempjes van de Ortlietassen te schuiven (dus dat vierkante stukje waar de vier riemen van de tassen bij elkaar komen op de achterrand van m'n zadel, en dan de rol onder de twee riemen die naar de kant van de tassen gingen die het verst van het zadel afwaren). Verder natuurlijk nog met extra riempjes aan de achterkant van het zadel. Mmmm, niet echt duidelijk uitgelegd, maar misschien helpen de foto's wat.
Overigens ging het bij mij met een dunne, stevige rol bestaand uit tent en tentstokken, vaak ook goed met slechts drie riempjes (aan mijn zadel zit 1 ring middenachter, en aan de zijkanten achter zitten er nog eens 2 keer 2:
e_horse schreef:Maar zo'n dun, klein zadeltje als mijn Ghost is alles wat moeilijker te bevestigen.
Huertecilla schreef:Maar zo'n dun, klein zadeltje als mijn Ghost is alles wat moeilijker te bevestigen.
e_horse schreef:Dat ben ik niet met je eens, mits een goed dek eronder en alles op de juiste manier vastgemaakt moet het best kunnen.
Arabesk schreef:Iemand ideeën, suggesties, ervaringen, tips?