Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
tessapesaa schreef:Ik heb allemaal meningen gelezen van mensen over de Manege Lisidina. Maar dat was van April. En het is inmiddels Juni, ik ben benieuwd of er in die twee maanden nog mensen daarheen zijn geweest en daar meningen over hebben.
Kan ik daar eens strandrit gaan maken met iemand die drie jaar heeft gereden, maar dat het alweer 3 of 4 jaar geleden is dat ze heeft gereden? Of zijn de ritten daar te moeilijk voor?
Worden de paarden nu wel goed verzorgd en zijn de mensen aardig?
tessapesaa schreef:Wat denk je dat er in 2 maanden veranderd,als de eigenaar hetzelfde blijft, paarden hetzelfde,vraag ik me dan af, even bellen en je weet het......
Ik woon er vlakbij, maar kan je verder niet helpen, qua buitenrijden moet het geen probleem zijn, blijf je gewoon in het bos, daar is weinig mogelijkheid op gevaarlijke situatie;s, je zult je info toch echt van hun moeten krijgen, ik weet nml niet eens of er momenteel begeleiding voor de ritten is, de boel is wel lekker opgeknapt, maar hoe het er verder voorstaat.......