Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
denken jullie dat het dan kan? ikke schreef:Niet om het een of ander, maar dit is dezelfde manege als in [BRT] Manege Lisiduna ondanks dat je iets anders lijkt te beweren in de titel.
De laatste berichten die ik weet staat de toko te koop en schijnt ie helemaal leeg te zijn. Dit bericht is ondertussen alweer enkele maanden oud, dus mogelijk achterhaald, maar als je geen risico's wil, ga naar Manege Groll in Renesse. Ook daar valt best wat negatiefs over te melden (ik heb er jaren in zomerpension gestaan), maar het feit dat die toko na ruim 35jaar nog steeds van dezefde eigenaar (en diens zonen) is, zegt wel iets over de continuiteit, waar Lisiduna in diezelfde tijd zeker 6 eigenaren heeft gehad, maar meer waarschijnlijk het dubbele............
mammaslamma schreef:ikke schreef:Niet om het een of ander, maar dit is dezelfde manege als in [BRT] Manege Lisiduna ondanks dat je iets anders lijkt te beweren in de titel.
De laatste berichten die ik weet staat de toko te koop en schijnt ie helemaal leeg te zijn. Dit bericht is ondertussen alweer enkele maanden oud, dus mogelijk achterhaald, maar als je geen risico's wil, ga naar Manege Groll in Renesse. Ook daar valt best wat negatiefs over te melden (ik heb er jaren in zomerpension gestaan), maar het feit dat die toko na ruim 35jaar nog steeds van dezefde eigenaar (en diens zonen) is, zegt wel iets over de continuiteit, waar Lisiduna in diezelfde tijd zeker 6 eigenaren heeft gehad, maar meer waarschijnlijk het dubbele............
Update van Lisidina, zo heet het tegenwoordig......
Manege draait weer, na bijna 2 jaar getouwtrek van een aantal potentiele kopers , in die tijd mocht er geen winst gemaakt worden ivm rechtzaken en was alles op een heel laag pitje.
Vanaf half Maart is de boel weer redelijk op orde, hoe het verder werkt weet ik niet, maar er is flink geinvesteerd, wat hard nodig was, ze zijn gewoon bereikbaar per telefoon zover ik weet.
Ik had nog aan je gedacht, maar was je naam kwijt. 
Marlou89 schreef:De laatste tijd is het niks geweest hoor! Er werd slecht gezorgd voor de paarden en ik er viel bijna elke rit wel iemand af doordat ze niet kijken naar rijervaring... Hoe het nu met de nieuwe eigenaar is weet ik niet.
) heb ik begeleiding gereden op Lisiduna en liet ik de groep altijd eerst even in de bak rijden, voor ik zelf op een paard stapte en met de groep vertrok.
, maar dat zal vast snel weer werken.