je kan naar het strand gaan van wassenaar, ik stond aan de ventweg tussen stevenshof en voorschoten. je kan daar niet egt een kan uit! dus het beste kan je een trailer pakken en naar het wassnaarse strand gaan!
vergeet dan niet te kijken wanneer het laag water is, anders kan je niet lekker op hard zand lopen!
Paard_
Geplaatst door de TopicStarter: 15-05-09 20:11
okee heel erg bedankt!:D
Meetje22
Geplaatst: 15-05-09 20:15
Wassenaarseslag,vlietlanden. Moet eerlijk zeggen dat ik dat ik bij het valkenburgse meer niet erg veel uitrijmogelijkheden weet( zijn er ook niet) Vroegaahhhh kon je heerlijk rijden op het valkenburgse meer maar dat is nu ook niet meer. Ik rij bijna altijd op donderdagochtend en zondagochtend bij de vlietlanden. Als je zelf een trailer hebt kunnen we een keer samen rijden ( ik heb namelijk maar een 1.5 paards trailer)
zodiacje
Geplaatst: 15-05-09 22:29
als je een trailer hebt zijn een beetje in de buurt ook het Meijendaal in Wassenaar (wel redelijk zware paden) en Noordwijkerhout is erg leuk. Daar heb je bos duinen en strand. Anders kan je ook richting de Delftse hout (nabij Ikea Delft) en vanuit daar naar de de Dobbenplas maar dat is al weer wat verder. haver fun!