Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
en jahoor wie zat er weer op een paardje die wegsprong me, maar gelukkig vertrouw ik dat paard heel erg dus dan valt het idd wel mee
We gaan altijd met de les dus je gaat sowieso met een groep
, maarja op de manege kan je niet altijd op hetzelfde paard/pony. gelukkig ging het voor derest allemaal goed
ik ben er 1 keer met buitenrit vanaf gevallen, en sindsdien ben ik echt een scheitlaars... een half jaartje terug heb ik het weer ondernomen vanuit de manege. Nou in de bak *wachtend opd e groep* begon ie al te bokken, en toen we nara buiten stapte smeerde ie um. De helft van de rit heb ik echt jankend op het paard gezeten, vond het echt niet grappig
met de galop was ie oncontroleerbaar, maar na 2 galopjes begon ik dat hard gaan eigenlijk stiekem heel erg leuk te vinden. Er reed ook een vrouw die ik ken achter me, die me de hele tijd moed aan het inpraten was. Uiteindelijk ben ik afgestapt met de grootste smile op mijn gezicht die je je maar kunt bedenken, was supertrots op mezelf haha
lovey_ou schreef:misschien kan je op zulke momente afstappen? tot je weer rustig bent zo kan je ook niet bang zijn dat je paard er vandoor gaat en vragen of je op een rustiger paard mag
als we a.s. dinsdag weer op buitenrit gaan zal ik het allemaal is een beetje proberen gewoon rustig blijven lekker achter over zitten lekker kletsen
en me niet druk gaan maken
, beetje flutweer hier! Ik ga niet afstappen op buitenrit dat doe ik niet, maar zodra we op buitenrit zal ik wel vragen of ik op een paard mag die ik vertrouw.