NH ruitervakantie

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

lottesjim

NH ruitervakantie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-05-09 21:57

ik heb al een flinke tijd Natural Horsemanship-les en wil dit jaar een paar dagen met mijn paard op training/vakantie.
ik zou willen grondwerken, rijden, dubbele lange lijnen en willen werken aan vertrouwen.
mijn instructrice werkt volgens Voest en het liefst blijf ik op die manier werken.
ik heb een optie gevonden die aan mijn wensen voldoet, namelijk de 'piramide training' zoals die via de website van Emiel Voest wordt aangeboden. ik heb alleen 1 probleem...de ene optie bij de paardenbasis zit vol en de andere optie bij de maesberg zijn nog 0 deelnemers.

kortom, ik zoek mensen die ook geinteresseerd zijn in de piramide training van de Maesberg 20-22 juni. de Maesberg zit in Arnhem.
voor meer info kijk op de site van Voest of de Maesberg.

mochten mensen nog andere NH vakantie/training suggesties hebben dan houd ik me ook aanbevolen.
liefst midden nederland.

anyw1

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-09 12:22

Hoi,
paardenschool Vidar gaat een weekend organiseren voor volwassenen, je eigen paard kan mee.
kijk op http://www.paardenschool.nl, ik weet niet of het volwassenweekend al op de site staat, maar dan krijg je er een beeld van.

in het weekend zitten zit- en balanslessen, grondwerklessen, obstakeltraining, theorie en observatie van/over paardengedrag, bosritten, wandelingen in het bos met paard waarbij je werkt aan het vertrouwen.
super omgeving vlakbij venlo, pal naast het bos. Ik werk zelf ook mee. Als je vragen hebt, pb gerust.

Revanches

Re: NH ruitervakantie

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-09 12:49