Ik heb mijn zusje al heel lang beloofd om samen een strandrit te gaan maken. Helaas hebben we geen vervoer om 2 paarden te vervoeren naar het strand.
Graag zou ik zonder begeleiding een paard willen huren om een strandrit te maken.
Weet iemand waar je dit kunt doen? Het liefst wel paarden, fjorden zijn ook goed. Het maakt niet uit waar in Nederland, als het maar een strandrit is.
Alvast hartelijk dank voor het antwoorden.
zonnestraal2
Geplaatst: 29-04-09 21:51
kijk eens bij de ponyhof in Aagtekerke ( zeeland ) daar kun je ook paarden huren om zonder begeleiding mee naar het strand te gaan. De paarden zien er enorm goed uit en luisteren ook perfect! http://www.ponyhof.nl
Nav dit topic, heb ik ook contact opgenomen met Ponyhof, het ziet er super uit, het contact gaat ook goed. Ik werd er zelfs op gewezen dat als hun geen goed gevoel bij je hebben je het paard niet meekrijgt.. Vind ik echt goed..
De paarden lopen er niet super bij, bij Manege Heemskerk. Wat ik zo lees over 'Ponyhof' is dat beter!
Annemoon
Geplaatst: 08-05-09 09:46
Ik heb een tijd geleden via Ponyhof een strandrit gemaakt. Dit was wel met begeleiding, maar het beviel ons hier heel goed. Dus je kunt met een gerust hart via Ponyhof een strandrit regelen (ookal doe jij zonder begeleiding). Veel plezier!
Buiten dat dit topic uit 2009 komt.. Er is toch geen zee/strand in Utrecht dus als je in Utrecht woont en je wilt naar het strand is het logisch dat je even moet rijden.
Ik zeg toch ook niet dat ik helemaal niet wil rijden ervoor, maar 2 uur vind ik wel heel erg ver. Wij zijn laatst in Heemskerk geweest, alleen die is dan gesloten vandaar dat ik op zoek ben naar een andere stal. wil best een uur rijden hoor maar 2 uur gaat net iets te ver