Ik heb een vriendin die momenteel geen tijd meer heeft voor paardrijden. Nu is ze in augustus jarig en ze vindt het heel jammer want ze is heel gek met paarden. Nu zat ik te denken om voor haar verjaardag een dag te regelen zodat ze met een paard een buitenrit ergens kan maken. Ze beschikt zelf niet meer over een paard. We komen zelf uit Overijssel, maar de locatie is verder niet zo zeer van belang. Heeft er iemand een idee voor een mooie locatie, waar dus ook tevens gebruik kan worden gemaakt van een paard (huren etc.). Ik hoop dat iemand me verder kan helpen.
Wij zijn geen manege, maar het is wel mogelijk voor 1 of 2 personen om onder begeleiding buitenritten in de Friezenberg te maken (de Friezenberg is gelegen in het natuurgebied De Borkeld te Twente). Zie de site http://www.twentetepaard.nl.
Esmee98
Geplaatst: 28-04-09 09:47
in westdorp is het super er is daar ook een hengste stal (ik heb er Endurance gereden)
over het strand is altijd heel leuk. ik woon zelf in zeeland en daar heb je verschillende mogelijkheden tot een paard huren en een buiterit. het is alleen wel heel ver rijden;)