rally paper

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Lars_Alida

rally paper

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-04-09 12:16

we hebben de rally paper gereden, super gezellig,prachtig weer en een goeie organisatie.
Nog meer mensen hier op bokt?
Wij waren de cowgirls, die geen haast hadden je moet ons dus bijna allemaal wel een keer gepasseerd zijn.

Amulet

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-09 18:09

Wij hebben ook meegedaan. Met een haflinger en een KWPN'er. Volgens mij hebben wij jullie ergens vrij in het begin ingehaald (direct het eerste zandpad, met wat stenen) en hebben we jullie zien rijden toen wij weer naar huis gingen (langs de weg, stukje na het laatste viaduct)dus met auto en trailer. Dat waren in ieder geval twee cowgirls :+ :D

Lars_Alida

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-04-09 09:53

Ja, dat waren wij.
We zwaaiden nog.
Zoals ik al zij, we hadden geen haast, jullie zijn na ons vertrokken en al op de terug weg naar huis toen wij nog
op pad waren. We hebben genoten van de tocht, het mooie weer en vonden de sfeer onderling ook erg goed.
Hoor zolang als ik in Groningen woon al over de Rally Paper(waar komt die naam eigenlijk vandaan?)maar zijn nooit gestart.
Nu was de palomino waar ik mee reed inmiddels al 26 jaar en dacht nu moet het er maar eens van komen.
Is jullie rit net zo voorspoedig verlopen? De hoeveelste keer was het dat jullie meededen?
Mijn vriendin met de paint wil volgend jaar weer, maar dan is de merrie met veulen,en de mijne misschien
echt te oud.
Dus misschien tot volgend jaar.

groetjes Jessica& Keelos Alida&Speckie

Amulet

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-09 10:40

Haha ja, ik zwaaide nog terug in de auto, maar draaien en zwaaien gaat bij mij niet altijd vloeiend. :D

Wij hebben gemiddeld 7.8 km per uur gereden, dat viel mij mee, want ik vond dat wij aardig doorreden. :+

Waar de naam vandaan komt weet ik ook niet, kan op internet ook geen duidelijk antwoord vinden. Voor mij was het de derde keer dat ik meedeed (in 2005 was de route min of meer hetzelfde als die van dit jaar, alleen andersom volgens mij) en voor mijn mederuiter de tweede keer. Vorig jaar zouden we ook mee doen, maar toen is het afgelast wegens het slechte weer. Ik vond het dit jaar wel jammer dat we toch vrij veel langs/over het asfalt gekomen zijn, maar ja......dat is denk ik bijna niet te voorkomen als je een rit van 25km uit wilt zetten in noord-drenthe.

Marriiel_

Re: rally paper

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-09 11:38

Leuk om te horen dat jullie hebben genoten!
Ik zat bij het inschrijven, dus ik heb jullie vast voorbij zien komen. Is er nog iemand in de prijzen gevallen?
Ik zal mijn oma eens vragen waar de naam vandaan komt, zij was er vanaf het eerste moment al bij namenlijk.

Durante

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-09 11:40

Durante

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-09 11:44

Maar wij vonden 't ook geweldig,super mooi weer, én een hele mooie omgeving!

Jij bent toch jessica, van Jessy's stables,of heb ik 't mis?
Dan heb ik jullie wel gezien,mooie paarden,met hele mooie westernzadels :D

Lars_Alida

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-04-09 10:02

Hoi durante
de geen die dit berichtje schrijft is Alida, daar komen de zadels vandaan.
Jessica is de cowgirl op de paint.
Wij hadden trouwens totaal geen zadelpijn jullie wel?
Nee wij zijn niet in de prijzen gevallen, waren zelfs nog maar net op tijd binnen(1 min voor 4).
Hebben ook vergeten te vragen wat onze gemiddelde tijd was, we hebben wel geleerd wat een es is.
Dus dank voor dit leermoment.

Durante

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-09 07:32

Zit af en toe op de site te kijken van de Goorechtruiters,maar er staan nog geen foto's op van de rallypaper zie ik....
nouja,wacht nog maar even af ;)

Marriiel_

Re: rally paper

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-09 19:01

De foto's staan erop hoor ! :)