[BRT] vakantie met paard binnen omgeving zuid holland

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

kis6ireentje

[BRT] vakantie met paard binnen omgeving zuid holland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-03-09 14:55

Hallo,

Ik en een paar vrienden willen graag op vakantie met ons eigen paard. Nu had ik de vraag wie kent er leuke plaatsen om met paard op vakantie te gaan omgeving zuid holland.

Belangrijk is dat er leuke buitenrij mogelijkheden zijn, en dan het liefst bos. Onze paarden staan namelijk bij het strand dus hier gaan we al vaak naartoe. Voor de afwisseling lijkt bos ons daarom leuker. Het zou ook leuk zijn als er weidegang is maar dan is het wel belangrijk dat het opdeelbare stukken zijn.

Verder vroeg ik me af of er mensen zijn die ervaring hebben met vervoer huren voor je paard en wat de kosten daarvan zijn? wij zijn namelijk niet allemaal in het bezit van eigen vervoer voor ons paard.

alvast Bedankt!

Noppert

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-09 15:52

Misschien is ons vakantiehuis wel iets voor jullie. Volop uitrijmogelijkheden,paard aan huis en volop weide, groot genoeg om aparte weides van te maken.

Als je wel een geschikte auto hebt, kun je eventueel onze 2-paardstrailer wel lenen om je paard(en) in te vervoeren. V
Wij hebben ook wel eens gasten gehad die met een paardentaxi kwamen, maar dat was wel behoorlijk aan de prijs (1 euro per km. vanaf de standplaats)

Voor meer informatie www.peelhoven.nl

ikke

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-09 09:00

ik ben jaren geleden eens op Voorne geweest. Dat heeft een mooi strand, maar vooral ook een mooi achterland. Ik heb helaas geen adressen voor je; ik had mijn paard toen op de Duinmanege staan, maar ik heb geen idee of die nog bestaat. Ik had zelf een hotelletje vlakbij.

kis6ireentje

Re: [BRT] vakantie met paard binnen omgeving zuid holland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-03-09 10:38

Hai Noppert. Ziet er goed uit jullie vakantiehuis!! Zou je mij kunnen pben met prijzen voor als we een weekend met og 8 personen zouden gaan. Vrijdag tot zondag?

En misschien ook of het huis nog beschikbaar is in augustus??

alvast bedankt!

Noppert

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-09 16:05

kis6ireentje schreef:
Hai Noppert. Ziet er goed uit jullie vakantiehuis!! Zou je mij kunnen pben met prijzen voor als we een weekend met og 8 personen zouden gaan. Vrijdag tot zondag?

En misschien ook of het huis nog beschikbaar is in augustus??

alvast bedankt!

Ik heb je een pb-tje gestuurd met alle informatie.

kis6ireentje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-03-09 20:01

Helaas is het vakantie huis van Noppert in de periode dat wij willen niet (meer) te huren voor een weekend (augustus-september)

Iemand anders nog ideeen, leuke plekken in de drunense/loonse duinen??

Marije_jiplover

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-09 22:21

Ik ben met Jip eens een weekje naar Loon op Zand geweest (samen met Mandy en Pandora). Minicamping en paardenpension De Kommer.
Jip stond op stal, maar mocht ook in de wei die grensde aan het kampeerveldje.
Weet dat de prijzen er erg schappelijk waren. Weet alleen niet of jullie zitten te wachten op kamperen?

kis6ireentje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-04-09 09:52

Waarom niet :) zal eens kijken of het wat is. Hebben ze wel genoeg plek voor og 6 paarden? Bedankt voor de tip iig

Marije_jiplover

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-09 09:11

Ik weet niet hoeveel boxen ze voor kampeergasten gereserveerd hebben.
Destijds waren er zeker 4 boxen beschikbaar (wij stonden met 2 pony's in een stalblok van 4 dat verder leeg was), maar dat is alweer een jaar of 8-9 terug, dus geen idee hoe dat er nu voor staat, is een kwestie van contact zoeken denk ik.