Ruiterhekken sluiten .... kleine moeite, groot plezier

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

opala

Ruiterhekken sluiten .... kleine moeite, groot plezier

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-03-09 14:35

Wat voor ruiters zijn dat toch? Regelmatig zie ik een klaphek welke niet gesloten is in het Noordhollands Duinreservaat. Zelf met ik er niet aan denken dat de Schotse Hooglanders in een gebied terecht komen door ..... de laksheid van mijn kant. Dat ze niet allemaal makkelijk sluiten oké, maar waar is je verantwoordelijkheidsgevoel?

SusanH
Lid Bezwaarcommissie

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-09 16:45

Heb zelf in een bosgebied gereden waar ook klaphekken waren, ik vind het niet meer dan normaal dat je ze ook weer fatsoenlijk dichtmaakt...het was een gebied waar naast een kudde pony's ook een kudde schotse hooglanders liep.

opala

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-03-09 17:40

Er zijn voorzieningen voor ruiters, laten we met z'n allen ons best doen deze te behouden. Stel je voor dat de beheerder ons ruiters zat wordt door roekeloos gedrag, een gewaarschuwd mens telt voor 2.

:o In mijn openingsbericht "Zelf met" moet zijn "Zelf moet".

LuckyShot

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-09 19:36

Als wij buiten rijden komen we ook regelmatig hekken tegen, we sluiten ze altijd.
Was erg vervelend, toen mensen het niet deden, een bos waar we graag reden niet meer toegankelijk werd voor paarden.