iemand al eens op trektocht/ weekend trapper ranch geweest?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

trickywonder

iemand al eens op trektocht/ weekend trapper ranch geweest?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-03-09 11:36

hoi hoi!
ik heb een super leuke westernfjord en daar durf ik eindelijk weer ongecompliceerd mee op buitenrit. (ik ben een scheiterd)
Ik heb al eens een trektocht gereden op een andere fjord en dat vond ik fantastisch. Heerlijk hele dagen paardrijden, 's avonds aankomen op een camping en 's ochtends weer verder rijden. Een betere vakantie kon wat mij betreft niet! (dit was bij http://www.dezingendehuifkar.nl)
nu zou ik wel eens een echte westerntrektocht willen doen. ik zat bijv. aan een soort guestranch te denken. Waar je ook andere dingen leert. nu is dat in NL moeilijk denk ik. Maar een trektocht in combinatie met een koeienles lijkt mij ook wel erg tof! Mijn keuze viel daarom op de trapperranch. Hier kan je western rijden, ze geven ook koeienlessen dacht ik? mooie ritten maken. In de buurt dus iemand kan mij en mijn eigen paard brengen.
Je overnacht dan op een camping in Diever in een blokhut of lodge. Dat geeft vast ook na het rijden nog het échte westerngevoel.

Wie heeft hier ervaring mee?
Wie is er al eens op die camping geweest?
Hoe is de begeleiding?
is het te combineren met een koeienles?
bijv. vrijdag overdag les en dan 's avonds begint de trektocht/weekend pas dus dan laten aansluiten?
Wat is de leeftijd van de deelnemers gemiddeld?
Hoe ziet een rit er ong. uit? (veel walk, jog of lope?)
Omgeving?

nou ja vertel alles!!!
Heb je foto's? zien!!!

mirano

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-09 08:10

Nog weinig reacties. Ik weet er zelf ook niets over. Fijn dat je nog steeds zo enthousiast ben over je eerste trektocht. Tricky komt van de zomer ook weer. Je kan je een paar dagen aansluiten als je wilt.

trickywonder

Re: iemand al eens op trektocht/ weekend trapper ranch geweest?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-03-09 08:54

jaaa kitty dat had ik ook gehoord! leuk zeg! ik zit ook een beetje te dubben of ik andersn iet gewoon weer bij jullie kom. Dan weet ik precies hoe het gaat en dat het tempo vast vol te houden is voor lynda. (stiekem dacht ik dat dat ook leuk zou zijn voor simone. maarrr hoe oud zijn de deelnemers in die groep?) En nog meer western lijkt mij eigenlijk ook wel eens leuk... nou jaaa je hoort het nog hoor!

Tanja

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-09 09:22