Verblijf ranch Canada / Amerika / Australie / Nieuw Zeeland

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Ingelbell

Verblijf ranch Canada / Amerika / Australie / Nieuw Zeeland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-03-09 10:35

Hallo beste mensen,

Graag zou ik komende zomer (vanaf half juni – juli tot augustus) naar Canada vertrekken, en verblijven op een paardenranch om een geweldige tijd mee te maken.
Mijn droom is om in de toekomst te emigreren en er zelf zo’n accommodatie te starten. Ik ben twee keer in Canada geweest, en nu al compleet verslaafd.

Wie o wie kan mij een geschikt adres aanraden?

Ik ben op zoek naar een ranch waar bijvoorbeeld ruitervakanties gehouden worden, of een stal waar met Friese paarden of Quarters wordt gewerkt. Uiteraard wil ik mezelf ook nuttig maken op het bedrijf en ben niet bang mijn handen uit de mouwen te steken.
Ik heb ongeveer 10 jaar ervaring met paardrijden, maar geen wedstrijdervaring. Mijn voornaamste doel in de omgang met paarden is het plezier en wederzijds respect.

Verder nog even kort iets over mezelf: Ik ben 23 jaar, 3e jaars studente Horse Business Management (leuke studie!) en heb een grote passie voor het Friese paard e.a. koudbloeden, maar vind het warmbloed paard zeker ook enorm interessant. Tenslotte ben ik –zoals ik zei- verslaafd aan het prachtige land Canada, maar sta ik zeker ook open voor andere landen! Australie, Amerika en Nieuw Zeeland lijken me ook super, dus als je daar nog aanraders van hebt: laat maar komen! ;)

Vriendelijke groetjes en alvast bedankt!

Inge Bruinenberg *D

WolinLotte

Re: Verblijf ranch Canada / Amerika / Australie / Nieuw Zeeland

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-09 15:04

Jeetje, gaaf zeg!! Dat is iets wat mij ook heel erg aanspreekt.. Ik heb echter een eigen paard en die ben ik niet van plan om te verkopen, die moet wel echt mee kunnen met mij, maar volgens mij is dit niet echt haalbaar?
Ik hoop dat je droom uitkomt ;) .

EmMetjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-09 09:18

Benader dit bedrijf http://www.chilcotinholidays.com/ in Canada eens.
Daar heb ik een aantal jaar geleden de guide outfitter curcus gedaan en trektocht door de Rocky's gemaakt.

Ze hadden toen ook mensen uit Engeland die hun hielpen. Ik weet niet hoe streng ze zijn dat je die opleiding moet hebben maar die kun je daar anders ook halen. Succes en veel plezier!