Trektocht Van Harskamp naar? iemand een leuk adresje

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

dynamiek

Trektocht Van Harskamp naar? iemand een leuk adresje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-03-09 16:46

Hoi,

Ik wil tezamen met mijn vriendin een korte trektocht maken omdat het onze eerste is willen we 2 dagen weg. Maar wie weet een leuk adres we vertrekken van mijn woonplaats Harskamp en willen een leuke rit hebben, waarna we de volgende dag weer terug naar Harskamp gaan.

Wie o wie weet voor ons een leuk adres (route van zo'n 20 a 35 km per dag), het moet met stalling zijn ivm mijn paard is hoefbevangen geweest en wil ik niet op de weide neerzetten.

Antheman

Re: Trektocht Van Harskamp naar? iemand een leuk adresje

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-09 17:40

Vanaf jullie zijn wij door naar de Kronkel gegaan.
Harstikke leuk daar!

plientjedres

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-09 17:44

stroe zit daar toch ook in de buurt?
dan heb je de dop heits dell(of hoe je het ook schtijft :o )
daar zit ook een trekkerhutje bij waar je zelf kan overnachten.

dynamiek

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-03-09 17:46

Plientjedres, das bij mij om de hoek! Net zoal Kootwijk enz, te dicht bij huis ;)

dynamiek

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-03-09 17:47

Antheman schreef:
Vanaf jullie zijn wij door naar de Kronkel gegaan.
Harstikke leuk daar!

Oke die hou ik in gedachten,

plientjedres

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-09 17:49

ha ha nou kan je daar dan niet met een grote kronkel naar toe rijden dan :D ?!?!?!?!!!!!!
maar in dat geval ben ik wel een beetje jaloers dat je dat in de achtertuin heb liggen hoor :o

dynamiek

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-03-09 18:07

Antheman heb gelijk effe weer je website bewonderd enzodoende kon ik ook effe de Kronkels bekijken, leuke trip hadden jullie toen gemaakt, met de groeten van de kikkers uit Harskamp ;) :D

ikke

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-09 18:27

Je zou naar Hoenderloo kunnen gaan. Niet dat dat nu een eind weg is, maar waarom moet dat?? Je kunt ook gewoon door park de Hoge Veluwe rijden en daar een flinke uithaal naar het zuiden maken. Op de terugweg kun je natuurlijk gewoon de A1 oversteken en daar een lus over de Ermeloose heide maken. Kom je toch aan je km en mocht het fout gaan, heb je mogelijkheden om af te steken.
Zeker in een eerste tocht moet je veiligheidsmogelijkheden inbouwen om de stommiteiten die je begaat af te vangen.

Antheman

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-09 22:50

dynamiek schreef:
Antheman heb gelijk effe weer je website bewonderd enzodoende kon ik ook effe de Kronkels bekijken, leuke trip hadden jullie toen gemaakt, met de groeten van de kikkers uit Harskamp ;) :D

hihi,

Laatst vertelde ik nog iemand over die kikkers, en de disco 8-)

Waratje

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-09 22:56

Je wilt twee dagen een flinke rit maken en dan je paard bij aankomst op stal zetten? Dat is in ieder geval niet verstandig, zorg dat hij eerst voldoende tijd los kan lopen om te ontspannen. Daarbij kunnen ze met dit soort tochten wel iets meer gras gebruiken dan gewoon thuis.
Inderdaad is Hoenderloo een mooie afstand vanuit Harskamp, er zijn diverse goede adressen daar (ook minder goede, trouwens) en je kunt het als rondje doen via de Hoge Veluwe. We hebben dat vorige maand ook gedaan, maar dan met kortere afstanden vanwege het seizoen 8-)

dynamiek

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-03-09 12:42

Waratje ik weet wat ik doe met mijn paard, ze mag heus een uur op de weide lopen maar ik kan er niet de hele nacht op de weide laten lopen, dan heb ik zo weer een ziek paard ;) Vandaar mijn vraag graag met stalling.

Via Hoenderlo lijkt me ook erg leuk, maar wat ik van horen zeggen heb schijn je in Park de Hoge Veluwe erg snel te verdwalen en de uitgang niet te kunnen vinden, dat maakt mij beangstigend, zijn er soms ook kaarten van Park de Hoge Veluwe te verkrijgen?

Antheman

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-09 13:38

dynamiek schreef:
Waratje ik weet wat ik doe met mijn paard, ze mag heus een uur op de weide lopen maar ik kan er niet de hele nacht op de weide laten lopen, dan heb ik zo weer een ziek paard ;) Vandaar mijn vraag graag met stalling.

Via Hoenderlo lijkt me ook erg leuk, maar wat ik van horen zeggen heb schijn je in Park de Hoge Veluwe erg snel te verdwalen en de uitgang niet te kunnen vinden, dat maakt mij beangstigend, zijn er soms ook kaarten van Park de Hoge Veluwe te verkrijgen?

Ja , die zijn er. Ook ik rij ik iedere keer, met kaart, verkeerd. Ik ga er niet meer door :o

Waratje

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-09 23:26

Wij zijn er vorige maand met kaart gewoon keurig volgens plan doorheen gereden van Otterlo naar Hoenderloo. Bijzonder mooi gebied om in te rijden en we zijn ook zeker van plan het nog eens te doen.
Als je bang bent te verdwalen, kun je natuurlijk ook met een gps gaan rijden, zorg dat je de coördinaten van de toegangen erin hebt staan en je hoeft niet te zoeken. ;)
Kaart kun je gewoon bij de ingang kopen. Handig om dat dus van tevoren te doen, zodat je de kaart al wat kunt bestuderen.

dynamiek

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-03-09 11:18

Kan me goed voorstellen Antheman, dus ik denk 2 keer na voordat ik er heen ga

MiSz_SaNdY

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-09 21:38

heeeeyyy
dit is mijn ideee!!!!!
zat namelijk ook te denken om eens een trek tocht te maken!!!
maar met skip weet ik niet of t wat is zoiezo dit jaar niet i.v.m t veulen
dus zoek nog een leen paard (erg braaf en niet te groot mag ook grote pony zijn liever dn een paard!! moet weer even inkomen)
maarre mag ik mee?
:o :D
groetjesss

dynamiek

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-06-09 09:33

Sandy het topic is al oud, als je een paard heb mag je mee, tja het was de bedoeling dat we ook met de zwarte gingen, onze plannen vallen in duigen.

Maar wat in het vat zit verzuurd niet ;)

MiSz_SaNdY

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-09 09:55

oke leuk!!!
als mau t ook leuk vind hoor
en maby is t dan handig om eens rond te tafel te gaan zitten over hoe en wat?
(ik heb in ieder geval een tentje 2 a 3 persoons hihi
moet nog even bedenken waar en hoe ik een paardje leen dan