Ik zoek een bokker waar ik een jaar geleden contact mee gehad heb over een buitenrit die ik bij haar zou maken. Ik zou gaan met mn eigen paard en een vriendin + eigen paard. We hadden afgesproken maar vanwege sneeuw hebben we toen moeten afzeggen (we kwamen ook van ver). Een ander afspraak is er nooit gekomen omdat 1 paard ziek werd.
Nu ben ik op zoek naar haar:(info van 1 jaar geleden)
Een bokker die buitenritten verzorgt met haar eigen paarden. (mag dus ook zelf je paard meenemen) Zij heeft 3 paarden, betrouwbaar en ik geloof ook nog een ouder paard die van zn pensioen genoot (?). Haar eigen naam begint met een B. Haar echte naam weet ik nog, haar bokt naam niet meer. Ze had een advertentie op bokt neergezet om haar diensten aan te bieden. Volgens mij deed ze het samen met haar man/vriend, hij zou op korte afstanden ook paarden willen ophalen als taxi. (was voor ons niet van toepassing). Ze verzorgde ritten vanaf 1,5 uur( en volgens mij was er ook een soort pannekoekenrit?) De site was volgens mij iets met groen? Het was dus heel kleinschalig, prive-achtig, waardoor je ook zelf precies kan bepalen of het alleen een staprit werd of wat meer.
Ik heb de mails van toen niet meer en de advertentie's op bokt ook afgespeurd maar kan niks vinden. Ook google helpt me niet verder. Ik weet alleen voornaam en verder niks meer (plaats etc). Is er misschien iemand die zichzelf of de omschrijving herkent?
Omdat het me zo leuk leek bij haar wil ik weer afspreken (maar eigen paard blijft thuis).
Ik ben benieuwd of het me lukt deze bokker weer terug te vinden
Ben helemaal blij! (wat snel zeg)