Men en ruiterroutes's omgeving De Mortel, NB

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

mammaslamma

Men en ruiterroutes's omgeving De Mortel, NB

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-02-09 19:23

Met pinxteren gaan we es in brabant kijken, of dat wat is om te mennen en te rijden, na de Veluwe en Drenthe.
Zit te kijken of ik routes kan vinden in de directe omgeving, dan verdoen we niet veel tijd met in een rondje rijden, maar ligt de Mortel nu in de Kempen of de Peel?
Iemand misschien tips waar ik de juiste bewegwijzering kan vinden, goede men routes met zomin mogelijk verharde wegen.....
Alle tips zijn welkom, VVV zal ik ook nog wel mailen, maar ervaringstips zijn leuker.

Noppert

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-09 20:04

mammaslamma schreef:
Met pinxteren gaan we es in brabant kijken, of dat wat is om te mennen en te rijden, na de Veluwe en Drenthe.
Zit te kijken of ik routes kan vinden in de directe omgeving, dan verdoen we niet veel tijd met in een rondje rijden, maar ligt de Mortel nu in de Kempen of de Peel?
Iemand misschien tips waar ik de juiste bewegwijzering kan vinden, goede men routes met zomin mogelijk verharde wegen.....
Alle tips zijn welkom, VVV zal ik ook nog wel mailen, maar ervaringstips zijn leuker.

De Mortel is gemeente Gemert (hier 10 km vandaan. Je kunt routekaarten kopen bij de VVV "Van Maas tot Vredepeel" en "Kempen en de Peel" Kosten 4 euro per kaart. Hier staan heel duidelijk de ruiter en menroutes op aangegeven. Ik ga er vanuit dat je naar het Zwarte Waer gaat?
Mocht je in de buurt zijn en zin hebben in koffie, dan ben je van harte welkom!!

mammaslamma

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-02-09 20:40

Ja, we gaan naar het Zwarte Water, eerst maar es een paar dagen, om te kijken of het gebied hier aan onze verwende eisen kan voldoen, ik ga van de week wel es achter die kaarten aan, bedankt voor de tip.
Misschien komen we nog wel in jullie buurt, kunnen we jullie adresje ook es bekijken, voor als we met meer mensen gaan......

Noppert

Re: Men en ruiterroutes's omgeving De Mortel, NB

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-09 22:56

Je mag ook met minder mensen bij ons komen hoor, al kom je alleen..................
Als je wilt kan ik die kaarten wel even voor je gaan halen en toesturen, geen probleem. Stuur me maar een pb-tje dan en als je me je mail adres dan ook gelijk stuurt, scan ik de delen van de euregio route ook wel even voor je in.