Eigenlijk ben ik op zoek naar een stal waar ik mijn paard kan stallen en zelf ook kan overnachten, dit kan natuurlijk eventueel ook in de buurt. Camping geen bezwaren. Ik wil mijn paard meenemen, graag mogelijkheid tot bos voor buitenritten en ik wil graag spring of zelfs cross lessen volgen op niveau. Heeft iemand een idee waar ik heen zou kunnen gaan om daadwerkelijk wat te leren. Mijn voorkeur gaat uit naar de regio's Noord- brabant, gelderland, overijssel of drente, maar zoiezo in Nederland. Geen super hoge tarieven. Graag websites.
Je zou bij ons terecht kunnen, paard aan huis en springlessen op locatie bij ons of bij een professionele springruiter in de buurt met een fantastische springtuin (je kunt daar te paard naar toe rijden via een zandpad) Volop uitrijmogelijkheden. Voor meer informatie www.peelhoven.nl
Je zit in een ruim chalet op een camping, 5 min van het Drenths Friese Woud, je paard staat in een superruime box met weiland, spring en crossinstructie is aanwezig. We hebben zelf een waterbak en wal met crosshindernissen op het weiland! En het is er ook erg gezellig!
Stal Vos is misschien wel wat, op de site ziet de trainingsweken er erg aantrekkelijk uit. Er staan alleen geen prijzen bij maar daar kan ik dan wel voor mailen. Ik denk er even over na.
Stoeterij willemien daar ben ik al eens wezen kijken voor pensionstalling, maar teon werd het nog gebouwd. De ligging is wel mooi voor bosritten, maar verder kan ik me hier niet zoveel bij voorstellen.
Heb een tijd springles gehad bij stal Vos, echt veel van geleerd! Ik had les van Arjen Vos, wel pittige lessen, maar daar heb je wat aan! En de omgeving is echt prachtig, zeker een aanrader voor een vakantie. Ligt midden in een natuurgebied.
sammie18
Geplaatst door de TopicStarter: 29-04-09 11:44
IK heb momenteel gemaild naar Stal Vos voor één van de trainingsweken welke ze aanbieden. Ik ben in afwachting daarvan. Als dit aan mijn eisen voldoet ga ik daarheen.