Gezocht. overnachting 4 personen 2 ponys

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

SIEMxFUNNY

Gezocht. overnachting 4 personen 2 ponys

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-02-09 20:14

Hallo,

Ik heb hier het forum al lekker doorgezocht en al een paar adresjes gevonden naar mijn zin.
We zouden graag met 2 pony's op stap willen.
De eerste week van de meivakantie.
vanaf zaterdag 25 april of maandag 27 april. Zoiets.

We zoeken voor 4 personen een huisje, met stalling erbij. Het liefst ook met weidegang. (alleen weidegang is ook een optie)
Lekker het bos in kunnen. De heide over. (Een plaatsje aan het strand is ook goed, maar hoeft niet per see)

Groningen, friesland, Drenthe vind ik iets té ver.

Het hoeft helmaal niet grootschalig te zijn. Het is toch voor een week lekker buitenrijden. Pensionstal, manege of bij een particulier maakt niet uit!

Weet iemand van jullie nog leuke adresjes :) Ik hoop het

Als er iets onduidelijk is, vraag het gerust

Groetjes, Simone

pietermolen

Re: Gezocht. overnachting 4 personen 2 ponys

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-09 16:31

wellicht is er in de buurt van veenendaal iets wat geschikt is? Ik heb daar altijd fijn kunnen rijden!

Kaisa

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-09 08:35

Noppert

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-09 09:24

Als je niet perse in de meivakantie weg wilt (want dan zitten wij al vol :D ) is ons vakantiehuis misschien wel iets voor jullie.
Kleinschalig (je hebt alle faciliteiten voor jezelf), volop weidegang en stalling aan huis, volop uitrijmogelijkheden in een zeer afwisselend landschap en een heerlijk ruim huis met tuin. Voor meer informatie www.peelhoven.nl

SIEMxFUNNY

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-02-09 12:22

Noppert schreef:
Als je niet perse in de meivakantie weg wilt (want dan zitten wij al vol :D ) is ons vakantiehuis misschien wel iets voor jullie.
Kleinschalig (je hebt alle faciliteiten voor jezelf), volop weidegang en stalling aan huis, volop uitrijmogelijkheden in een zeer afwisselend landschap en een heerlijk ruim huis met tuin. Voor meer informatie http://www.peelhoven.nl

zitten jullie echt vol ;(

Ik moest het nog even overleggen, maar ik had jullie adresje op 1 staan. Jammer. Als het niets wordt in de meivakantie, dan ga ik waarschijnlijk alleen en dan kan ik ook een andere week. Ik laat het dan nog zeker horen.
Er stond dacht ik, uit mijn hoofd gezegd, geen prijzen voor het huis. Heb je daar voor mij een lijst van?

Bedankt voor de berichten allemaal!

Groetjes, Simone

Laulau1986

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-09 12:25

SIEMxFUNNY

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-02-09 12:38

Dat ziet er ook leuk uit.
Weet je of je paard dan ook 24 uur per dag naar buiten kan.
En heb je een groot buitenrijgebied. Er staat alleen dat het aan het bos ligt.

Noppert

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-09 12:41

SIEMxFUNNY schreef:
Noppert schreef:
Kleinschalig (je hebt alle faciliteiten voor jezelf), volop weidegang en stalling aan huis, volop uitrijmogelijkheden in een zeer afwisselend landschap en een heerlijk ruim huis met tuin. Voor meer informatie http://www.peelhoven.nl

Ik moest het nog even overleggen, maar ik had jullie adresje op 1 staan. Jammer. Als het niets wordt in de meivakantie, dan ga ik waarschijnlijk alleen en dan kan ik ook een andere week. Ik laat het dan nog zeker horen.
Er stond dacht ik, uit mijn hoofd gezegd, geen prijzen voor het huis. Heb je daar voor mij een lijst van?

Groetjes, Simone

Ja, we zitten echt vol :o
Ik stuur je per pm wel even een overzichtje van wat er nog wel vrij is dit jaar (maar dat is ook echt niet veel meer) en de prijzen.

SIEMxFUNNY

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-02-09 12:50

Noppert schreef:

Groetjes, Simone[/quote]

Ja, we zitten echt vol :o
Ik stuur je per pm wel even een overzichtje van wat er nog wel vrij is dit jaar (maar dat is ook echt niet veel meer) en de prijzen.[/quote]

Ja graag!

fjordnina

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-09 15:00

www.oudemeulenbrugge.nl

Dit is een zeer goed adres (zowel stal als weide voor jezelf en evt. ook 24/7) en door de (eerdere) verhalen van Noppert is het volgens mij een goed en vergelijkbaar alternatief voor de Peelhoven, ondanks dat de Peel en de Achterhoek nu niet direct hetzelfde gebied zijn.

Erve Meenderinkboer is ook wel goed, maar ik vindt het nogal duur. Er zijn echt goedkopere adresjes te vinden waar je net zo'n fijn verblijf kunt hebben.

Knowhow

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-09 21:57

SIEMxFUNNY

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-02-09 21:59

Bedankt voor het meedenken iedereen!
Ik heb al een plekje gevonden nu. :D

fjordnina

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-09 22:21

Ben ik heel brutaal als ik vraag waar? Misschien ook een aanrader voor anderen.

SIEMxFUNNY

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-02-09 22:33

nee hor ;)

Ik ga alleen met mijn pony nu, want het lukte gewoon niet om met ze 2e wat te plannen. (de leuke adresjes waren ook allemaal bezet, nouja die er voor mij uitsprongen)
Ik ga nu naar de peelhoven. http://www.peelhoven.nl
:D

Puk

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-09 01:02

Geen idee of je dit te ver vind (NB), maar afgelopen september zijn wij naar het zwarte water geweest. Stalling en/of weidegang, chalets, stacaravan, groepsaccomodatie, het is allemaal mogelijk. En het belangrijkste: mooie omgeving om te rijden!
http://www.hetzwartewater.nl/

Noppert

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-09 07:50

Puk schreef:
Geen idee of je dit te ver vind (NB), maar afgelopen september zijn wij naar het zwarte water geweest. Stalling en/of weidegang, chalets, stacaravan, groepsaccomodatie, het is allemaal mogelijk. En het belangrijkste: mooie omgeving om te rijden!
http://www.hetzwartewater.nl/

Dat komt goed uit, want de omgeving van het Zwarte Water is dezelfde omgeving als waar je bij ons in rijdt :D

Puk

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-09 23:45

haha die Noppert, ik heb net op jullie site gekeken en heb 'm direct onder de favo's gezet. Misschien zie je ons nog wel eens verschijnen!