Medebuitenrijder gezocht omg. Klarenbeek

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

IndianHorse

Medebuitenrijder gezocht omg. Klarenbeek

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-02-09 07:55

Omdat ik momenteel elk weekend alleen buiten rijd en het gewoon veeeel gezelliger is met iemand anders erbij zoek ik gezelschap om in het weekend of straks met mooier weer ook buiten te rijden.

Graag omgeving Klarenbeek/Voorst/Bussloo. Rijd zelf vaak rond Bussloo of de binnenlanden in richting Empe of bij het bos aan de Hoofdweg.

Wie rijd daar ook wel eens en vind het gezellig om samen een rondje te doen? Hoor het graag :D

Groetjes Sanne

Judje

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-09 19:11

Hey! Wat leuk om dit te lezen!
Zelf woon ik in Teuge en ben ik van het voorjaar/zomer van plan om met mijn paardje meer naar buiten te gaan, dus over een paar maandjes lijkt het me zeker gezellig om samen naar buiten te kunnen.

Mijn paard is echter pas zadelmak en daarna is hij weer een paar maand grasmaaier geweest en ik ga hem deze week weer oppakken met wat meer longeren en wandelen, dus pas over een tijdje is hij (Z, bijna 5 jarige Gelderse) zover om mee te gaan naar buiten. :)

IndianHorse

Re: Medebuitenrijder gezocht omg. Klarenbeek

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-02-09 20:26

Hoi, gezellig!! Tegen die tijd kun je gezellig mee :D Waar sta je precies (mag ook via pb ;) ) Mijne is met een paard erbij de rust zelfe, zou jouwe een goede steun aan hebben. Is namelijk nergens bang voor!!

luckyboy5

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-09 23:56

waar staat je paardje? Ik had net zo'n zelfde vraag gesteld ,mijn paardjes staan in loenen ,en als het weer beter wordt lijkt het me leuk om lekker naar buiten te gaan.groetjes

IndianHorse

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-02-09 19:21

Niemand meer die in de buurt van Station in Klarenbeek woont? Of richting Voorst/Bussloo/Empe?

N_fotografie

Re: Medebuitenrijder gezocht omg. Klarenbeek

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-09 13:34

Hoooi, ik ga 1 april (geen grap) naar klein 's gravemate, dus ik kan ook nu lekker mee. Sta dan al bij busloo, dus dat is voor mij echt een kippeneindje.. Zullen we eens een meeting doen ofzo voor de mensen die mee willen?