springpad drunense duinen?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

maaikysammy

springpad drunense duinen?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-01-09 17:00

hallo,

Even een beetje vage vraag.
Toe ik een aantal jaren geleden leiding ben geweest bij ponykampen in loon op zand, gingen wij daar wel eens langs een springpad met wat boo,stammen en ook een afsprongetje volgens mij.

Nu ga ik vaak met mn man met eigen paarden daar rijden en ook in de zomervakantie met onze manegekids met de vrachtwagen daarnaartoe.
Wij stappen dan op in drunen bij de tennisbaan.
Maar dat springpad kunnen we niet meer vinden.

Kan iemand mij vertellen of dit nog bestaat en zo ja, waar we ongeveer moeten zoeken.
(evt aan de hand van een kaartje?).
Of is er nog een ander leuk springpad?
Een leuk meertje daar is ook leuk om te weten, maar volgens mij is dat inmiddels allemaal ingedroogd.

groetjes Maaike

druppeltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-09 19:22

Ik weet denk ik wel springpaadje je bedoelt, deze ligt richting de Roestelberg. Dit is ongeveer een half uur tot 3 kwartier rijden vanaf de tennisbanen.
Vanaf de tennisbanen ligt er ook een springpaadje, maar deze is denk ik maar een sprong of 5 en niet hoog.
Is dat meertje wat jij bedoelt op het zand? Dat ligt bij de loslooproute van Kaatsheuvel, en die staat meestal een heel eind droog. Als je een heel eind richting Cromvoirt rijdt, is daar ook een stuk zand met water. Daar is het veel rustiger, en die staat eigenlijk bijna nooit droog.

Ik wil eventueel wel een keertje meerijden, ik sta vlak bij de tennisbanen op stal.

maaikysammy

Re: springpad drunense duinen?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-01-09 19:41

ok, bedankt voor je info!!

als we een keer gaan en we hebben hulp nodig dan pb ik je even!!