Wie wonen er in maastricht of net over de grens in belgie (kanne, veldwezelt,lanaken) en heeft zin om buiten te rijden. Vanaf aankomende zondag heb ik weer een bijrijdpaardje (fjordje) Dus woont er iemand in de buurt die wel eens zin heeft in een gezellig rit laat wat van je horen!
Groetjes
Stallumona
Geplaatst: 23-01-09 13:27
Hallo,
Ik woon in Lanaken, dus......... Misschien zin om eens in de bossen te rijden? Heb je eigen vervoer?
Zijn er misschien nog meer mensen die het leuk vinden? Ik ben veel van mijn paardencontacten kwijtgeraakt doordat ik 5 jaar bijna niet paardgereden heb. Dus reacties zijn welkom
Andrea_
Woonplaats: LA Terras Del Sol in het altijd zonnige Belgische San Lanaco
Hier nog een bewoner van Lanaken. Ik sta met mijn Irish Cob,bij Stal Berkenheide in Gellik Lanaken. Miss ook een leuk om met jullie mee te gaan... @ Stallumona: Ik heb je al eens een paar keer gezien in het bos van Gellik!!
oohh wat mis ik die bossen zeg.sinds ik verhuisd ben met peerdje naar maastricht. helaas door blessure kunnen we niet meer rijden. Ging niks liever dan dik 3,5 uur op volle tempo door de bossen van gellik, stalken, zutendaal, wiemesmeer en ga zo maar door
Je bent wat mij betreft van harte welkom om mee te gaan. Hoe meer zielen hoe meer vreugd! Gezellig een mini bokt meeting haha. Ik ga vandaag voor de eerste keer met mijn "nieuwe/oude" bijrijdpony rijden. Het word een rondje kesselt denk ik. We moeten maar eens msn gaan uitwisselen! dat praat wat handiger. Groetjes