[ENQ] ruiterroutes

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Malenka

[ENQ] ruiterroutes

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-01-09 12:50

Voor school ben ik bezig met een onderzoek. Het is een onderzoek naar de belangstelling en mogelijkheden voor ruiterroutes in de regio Tholen en Sint Philipsland. Ik neem dit onderzoek heel serieus, als dit onderzoek uitwijst dat er mogelijkheden en interesse zijn dan ga ik zeker verder met het maken van ruiterroutes.

Ik zou het heel fijn vinden als jullie mijn enquête in vullen. Alvast bedankt!

http://www.enquetemaken.be/toonenquete.php?id=9632
Laatst bijgewerkt door Judje op 23-01-09 16:12, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: Tag aan titel toegevoegd.

TeeGee

Re: Enquête ruiterroutes

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-09 15:26

PP > BRT

Sandrina

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-09 22:30

Ik vind de vraagstelling zeer suggestief; immers je kunt bijna geen nee invullen bij vraag 16; slecht gedaan hoor.
De vraagstelling zou moeten zijn: Bent u bereid te betalen voor een of meerdere bovenstaande punten?
Zo ja waaraan dan?.... en hoeveel?
Zo nee, waarom niet?.....

Ik heb de enquete geheel ingevuld, maar bovenstaand commentaar toegevoegd. met mijn emailadres.

Malenka

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-01-09 01:01

Tja, sorry. Naar mijn idee kan het goed ingevuld worden. Misschien had ik er duidelijker bij moeten zetten dat je ook nee in het vak mag zetten? Maar je bent tot nu toe de enige die ik er over heb gehoord. Anderen hebben ook gewoon nee ingevuld in het vak.
Bedenk wel dat je maar een beperkt aantal mogelijkheden hebt met het opzetten van zo'n enquête. Ik kan jammer genoeg zelf nog geen script schrijven voor het maken van een enquête en heb daarom gebruik gemaakt van de functies die deze website bied.

Ik heb getracht de vragen zo kort mogelijk te houden zodat het prettig in te vullen is. Ik kan nu helaas niets meer aan de vraagstelling veranderen. Maar ik zal het mee nemen in mijn beoordeling en in de opzet van eventuele volgende enquêtes.

In ieder geval wel heel erg bedankt voor het invullen van de enquête!

x_spekkie_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-09 01:51

Bij die vraag 16, ben je dus niet bereid om te betalen voor eventuele overnachting?! Wel apart hoor ;)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-09 03:56

Ik heb hem voor je ingevuld. Ik snap het commentaar van mijn voorgangers wel, maar vond het desondanks prima in te vullen. Morgen wel nog een stukje commentaar van mijn kant...

Sandrina

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-09 11:20

x_spekkie_x schreef:
Bij die vraag 16, ben je dus niet bereid om te betalen voor eventuele overnachting?! Wel apart hoor ;)

Daar heb je gelijk in, ben wel bereid voor een overnachting te betalen, maar niet voor extra menroutes en picknickplaatsen; er komt al geld uit het KNHS voor dit soort zaken. En daar betaal ik via de ruiter-en koetsiersbewijzen al aan mee. Daarom zijn die velengingen van die bewijzen zo duur geworden. Van €7,50 naar € 33,-!!!!!

Malenka

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-01-09 16:03

Maar 20 mensen van deze hele grote groep ruiters hier op Bokt die even de tijd willen nemenom de enquête in te vullen?
Er zijn vast nog wel een aantal behulpzame mensen die hem ook even in vullen toch? *kijkt heel lief*

Elmo1987

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-09 22:23

Ik heb hem ook maar even ingevuld, goed in te vullen, al is vraag 16 inderdaad iets onduidelijk. Je moet en invullen wat je nog meer belangrijk vind in het vakje en of je wilt betalen of niet. Maar ik kwam er wel uit en heb het beide in het vakje gezet. Hoogstens voor jou even wat werk om uit te zoeken welk antwoord waarbij hoort. 8-)

Malenka

Re: [ENQ] ruiterroutes

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-01-09 22:42

Dank je. Ik vond het ook lastig om vraag 16 goed neer te zetten. Bij een schriftelijke enquête is dat toch wat makkelijker.
En je hebt gelijk. Ik zal wat meer uitzoekwerk hebben. dat is dan niet anders.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-09 20:03

[***] schreef:
Ik heb hem voor je ingevuld. Ik snap het commentaar van mijn voorgangers wel, maar vond het desondanks prima in te vullen. Morgen wel nog een stukje commentaar van mijn kant...

Geen "morgen", desondanks wel nog even:

Het viel me op dat je wel informeert naar de bereidheid te reizen, maar dat je nu geen geografische gegevens verzamelt of informeert hoe ver mensen willen reizen. Ik woon in "Ander deel Nederland" en je weet nu (omdat ik dat zelf ergens besloten heb in te vullen) dat ik best bereid ben te reizen, maar dat ik wel max. ongeveer een uur onderweg wil zijn voor een buitenrit. Echter, omdat je niet weet waar ik woon, weet je in feite nog niets.