manege de drie vijvers in belgië

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

xxx88

manege de drie vijvers in belgië

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-01-09 17:57

hey,

ik ben van plan om samen met een vriendin in de paasvakantie eens een paar dagen met de paarden naar zee te gaan.
we zochten even op internet en we kwamen uit op manege de drie vijvers in adinkerke (de panne)
het handigste is dat je daar dan ook kan blijven slapen (lekker dicht bij je paardje ;) )
heeft er iemand ervaring met manege de drie vijver?
is er ooit iemand met zijn eigen paard geweest?
weet iemand er enkele leuke routes?

trekruiter

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-09 18:33

xxx88 schreef:
hey,

ik ben van plan om samen met een vriendin in de paasvakantie eens een paar dagen met de paarden naar zee te gaan.
we zochten even op internet en we kwamen uit op manege de drie vijvers in adinkerke (de panne)
het handigste is dat je daar dan ook kan blijven slapen (lekker dicht bij je paardje ;) )
heeft er iemand ervaring met manege de drie vijver?
is er ooit iemand met zijn eigen paard geweest?
weet iemand er enkele leuke routes?

Ja,het is op 18 km van bij mij,en ik neem het meestal als startplaats.Je zit op 2 km van het strand,en als je de manege langs de achterzijde verlaat,500 m landweg ,en je zit in de duinen,pal naast de franse grens.
Het grote voordeel van de 3 vijvers en het strand van de panne,is dat je zowel bij hoog als laag water op het strand kan rijden.Links op rij je frankrijk binnen,rechtsop kan je (bij laag water)tot aan het staketsel van nieuwpoort rijden(ong 18 km strand ).Onderweg zijn er verschillende mogelijkheden om het hinterland en de duinen in te gaan.Gezellige taverne,goede keuken,en je bent er nooit alleen voor de buitenritten!De eigenaar ,stefaan,kan desgewenst ook gidsen.Mij mag je desbetreffens ook altijd contacteren,grtz,trekruiter

xxx88

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-01-09 18:44

@ trekruiter: heeeeeeeeel hard bedankt :D
als ik verder nog vragen heb pb ik je wel ;)