Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
. 
kijk ik denk altijd maar zo , mensen met honden ruimen hun oliebol ook niet op , en daar ga je in staan .

En dr word toch wel overheen gereden , de poept droogt op en het waait zo weg.
Ik heb een zindelijk paard
Zodra mijn pony moet poepen loopt ze uit haar eigen verder de berm in, gaat staan en legt der hoopje
Echt een te gek paard 
ladyleonie schreef:maar paard poept nooit onder het rijden
ik heb haar al 10 jaar
en in die 10 jaar nog nooit gepoept onder het rijden.
zowat niet te geloven.
maar als ze het wel deed zou ik het ook op een voet pad en fietspad weg halen
Doet ie goed 
Moet altijd wel een keer of vijf meteen de mest weghalen. Als ik het dan laat liggen gaat ze er na een minuut middenin staan
tamaramt schreef:ladyleonie schreef:maar paard poept nooit onder het rijden
ik heb haar al 10 jaar
en in die 10 jaar nog nooit gepoept onder het rijden.
zowat niet te geloven.
maar als ze het wel deed zou ik het ook op een voet pad en fietspad weg halen
kan je dat ook bij mijn paard instralen?? die poept ooit wel 10 keer in een half uur tijd onder het rijden

XxSultanxX schreef:nietkijk ik denk altijd maar zo , mensen met honden ruimen hun oliebol ook niet op , en daar ga je in staan .
dus waarom zou ik het wel opruimen dan ? de poep van mijn paard zie je tenminste duidenlijk liggen , dus er in staan ga je niet

Judith_ schreef:Ik vind het altijd verschrikkelijk smerig als ik buiten met de honden lopen en om de haverklap hopen stront tegen kom. Op de oprit, op de stoep, op de wandelpaden (die ook echt verschrikkelijk verboden voor paarden zijn) voor het huis ect.
Mijn honden mogen ook echt alleen maar in de berm poepen dus vind zowel paarden als hondpoep niet in de woonwijk horen.
Zolang mijn paard in de woonwijk poept ruim ik het dan ook altijd op. Op boerenwegen of de ruiterpaden in het bos laat ik het wel gewoon liggen.
). Citaat:Behalve dat, we krijgen heel vaak leuk commentaar als we drukfoutjes van de weg aan het schrapen zijn, je zou het bijna alleen daarom al doen

Pistasche schreef:Jazz draait altijd netjes richting de berm als ze gaat mesten, dus dan ligt het altijd netjes in de berm
De eerste moest ik wel lachen, dat is al een jaar of 2 geleden en ik deed m'n eerste buitenrit op haar, ze begon steeds te remmen en te draaien, dus ik wist niet wat ik moest doen. Ik een keer stond ze stil en ze mestte netjes in de berm
XxSultanxX schreef:nietkijk ik denk altijd maar zo , mensen met honden ruimen hun oliebol ook niet op , en daar ga je in staan .
dus waarom zou ik het wel opruimen dan ? de poep van mijn paard zie je tenminste duidenlijk liggen , dus er in staan ga je niet

) en dan laat ik het wel eens liggen.