ideeen voor vrijgezellenfeest

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Tinka

ideeen voor vrijgezellenfeest

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-12-08 19:19

Een vriendin van mij gaat binnenkort trouwen en nou moet ik op vrij korte termijn een vrijgezellenfeestje organiseren. Het leek me leuk om ergens een buitenrit te gaan maken. We zijn met 5 ervaren ruiters (allemaal eigen paard of gehad), alleen zijn de meeste van ons niet zo'n durfallen, dus het moeten wel een beetje rustige paarden zijn. Evt. gaan er ook nog 2 mensen mee die bijna geen ervaring hebben, dus mss dat die een aparte rit kunnen maken of iets anders leuks kunnen doen.
Ik dacht zelf aan een bos of strandrit. Het mag niet meer dan 1 1/2 uur rijden van Rotterdam zijn.
Wie weet er iets leuks, het is al in januari.
Een combi met een lunch oid zou helemaal super zijn.

Anoniem

Re: ideeen voor vrijgezellenfeest

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-08 20:53

Misschien is een idee om te gaan mennen? Bij Onder de Kastanje kan ook als onervaren persoon gaan sturen met begeleiding en leren en maak je een tocht : http://www.onderdekastanje.nl/

Is wellicht ook wat minder vermoeiend als jullie geen durfallen zijn, en er ook mensen zijn die geen ervaring hebben.

luffie

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-08 15:32

Op manege Grol in Renesse(zeeland) weet ik dat ze allerlei ritten hebben, voor ervaren en niet- ervaren ruiters. De paarden daar zijn erg rustig, is alleen wel eindje rijden Verward .Ook heb je in Ouddorp(zuid-holland) een manege waar ik langere tijd heb gewerkt. Daar heb je ook verschillende ritten voor elke soort ruiter met brave paarden. Ik ben daar alleen tijd niet meer geweest en er is andere eigenaar gekomen, dus er kan eea veranderd zijn.....Anders bel je ze even? Ouddorp is goed aan te rijden vanuit Rotterdam, ongeveer 45 minuten rijden.
Hoop dat het je gaat lukken! Heel veel plezier in ieder geval!!

ladypaard

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-08 13:29

bij ons is het mogelijk om een dagtocht te maken van 5 uur, met picknick halverwege (als is januari mischien wel een beetje koud Clown ) edit voor foto's http://www.manegebelvedere.nl
het is in Nunspeet, ik weet niet hoever dit rijden is vanaf rotterdam, maar we hebben vaak veel mensen uit Rotterdam.