Wie weet een leuke vakantie voor ons?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Petrichor

Wie weet een leuke vakantie voor ons?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-11-08 21:12

Ik maak dit topic even aangezien de meiden waar mee ik op vakantie ga op het moment niet online zijn op bokt. Lachen

Carlijn Michelle ik en nog een paar andere meiden willen graag in de zomervakantie weer eens lekker op kamp...
Vorig jaar zijn we naar Ervemeenderinkboer geweest dit was een ponykamp, opzich vonden we dat wel een leuk kamp maar een beetje streng wij zijn allemaal tussen de 15 en 18 jaar...
Carlijn en ik berschikken over een eigen paard die we ook graag mee willen nemen...
Het is zo dat deze paarden absoluut niet geschikt zijn om met een hele groep een buitenritje te maken, hier zijn ze te heet voor...
Het moet dus zo zijn dat wij voor de groeps buitenritten een manege ponny kunnen lenen.
Maar Carlijn en ik willen dus ook met ons bijden op de eigen paarden een buitenritje kunnen maken, dat word dus gewoon een rustig ritje... Vaak mag dat niet op die kampen en voor ons is dat belangrijk dat dat dus wel kan.
Wie weet misschien een kamp waarbij dit mogelijk is?
Een plekje dichtbij de zee geeft ons de voor keur... Dit is echter niet noodzakelijk!

_Bellami_

Re: Wie weet een leuke vakantie voor ons?

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-08 16:49

Ik weet een hele leuke vakantie maar misschien niet geschikt voor jullie eigen paarden.
http://www.dutch-joy.nl

Een vakantie met lange ritten op de (endurance) wedstrijdpaarden van Yvonne van der Velde.
Gigantisch mooie natuur, heuvels, bossen, rivieren enz.
Tussen de middag een picknick op locatie en 's avonds eten op de boerderij. Er is zelfs een buitenzwembad bij !

Eigen paarden kan je meenemen maar ze moeten wel geschikt zijn voor het terrein denk ik.

In ieder geval een idee voor een bijzondere ruitervakantie, ik heb het zelf 2 jaar achter elkaar gedaan en het is heerlijk!

Er zijn ook speciale jeugd weken, dat heeft misschien jullie voorkeur die zien er iets anders uit.

Succes!

Perenschil

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-08 16:21

Manege de Boschhoeve in Soerendonk!

Het is een topmanege, je mag er lekker veel, eigen paard is mogelijk, je doet hele leuke dingen en in het begin is leiding best streng, alleen daarna is het top!

super manege !

noortjje

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-08 22:18

Manege bergemo Haha!
die is gewoooon kei leuk
en je gaat met paarden zwemmen enzo

zonnestraal2

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-08 19:22

www.ponyhof.nl

echt heel leuk. Hele aardige mensen en leuke paarden.
Je kunt je paard daar stallen en ook paarden daar huren
en het is vlak bij het strand Lachen

tinkelot

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-09 21:01

Mijn vriendinnen en ik zaten vorig jaar met het zelfde probleem.

Voor ons was Opabombom te Havelte de oplossing. Geven paarden mee zonder begeleiding als je hebt voorgereden. Hierdoor konden de mensen met eigenpaard gewoon hun eigen gang gaan en de meiden zonder eigen paard hadden als het ware ook een eigen paard die vakantie. Je betaald een dagtarief en dan mag je zolang weg als je wilt met dat paard,, je rijd zo de hei op. Echt leuk daar!

http://www.opabombom.nl/