paard huren omg. Kootwijkerbroek?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Ninaomi

paard huren omg. Kootwijkerbroek?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-11-08 23:11

Aankomend weekend zou ik samen met 3 vriendinnen gaan paardrijden met onze paarden op de veluwe,
we hebben een huisje gehuurd bij landal greenparks, en een manege geregeld om onze paarden er te stallen.
Nou kom ik dus vandaag op stal, heeft mijn pony een dikke pees.. Ik laat morgen de veearts nog langskomen om er naar te laten kijken maar ik vrees dat ik er voorlopig niet op zal kunnen.

Nou vroeg ik me af of iemand weet of het mogelijk is om een pony/paard te kunnen huren in omgeven kootwijkerbroek, en het liefst zonder begeleiding..?
Ik heb al wat gezocht op google maar kan er vrij weinig over vinden, dus misschien heeft iemand een idee? Lachen

B10

Re: paard huren omg. Kootwijkerbroek?

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-08 12:17

In Kootwijkerbroek geef ik je heel weinig kans of je moet er toevallig iemand kennen.
Bij Stalhouderij v Bijnen kun je wel een paardje meekrijgen zonder begeleiding maar die zit in Putten..
Zelf zou ik mijn paarden ook niet zo gauw met een vreemde meegeven..
Succes met je zoektocht,hoop dat je wat vind!!

Silly1972

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-08 12:20

ik weet er een manege de Paalhoeve zitten, maar weet niet of ze ook paarden zomaar meegeven, dat zou je even na moeten vragen

ikke

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-08 19:30

Silly1972 schreef:
ik weet er een manege de Paalhoeve zitten, maar weet niet of ze ook paarden zomaar meegeven, dat zou je even na moeten vragen

Je loopt enigsinds achter Haha! De Paalhoeve bestaat niet meer als manege.

Silly1972

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-08 22:30

ikke schreef:
Silly1972 schreef:

Je loopt enigsinds achter Haha! De Paalhoeve bestaat niet meer als manege.

Ooh oke haha, is inderdaad alweer even geleden hihi