Buitenrijmaatje gezocht omgeving breda

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Angietje

Buitenrijmaatje gezocht omgeving breda

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-11-08 21:39

Hallo allemaal,

Ik ben zoek naar iemand die zin heeft om samen lekker buiten te rijden! Ik woon in Breda en mijn paard staat gestald aan de rand van het mastbos. Binnen 5 minuten zit ik in het mastbos. Heerlijk dus.
Ik zal even wat vertellen over mezelf en mijn paard.
Mijn naam is Angela en ik ben 19 jaar, ben eigenlijk op zoek naar iemand die ook rond die leeftijd zit.
Ik werk 40 uur dus eigenlijk kan ik alleen 's avonds en in het weekend naar buiten. En in de vakanties uiteraard.
Ik vind het trouwens niet erg 's avonds in het donker de weg op te gaan dus wat dat betreft is het geen probleem.
Verder ben ik een gezellige meid, die genoeg te kletsen heeft. Ik hou ervan om lange en korte ritten te maken, meestal ben ik zon 2 uur weg. Rustige bosritten vind ik prima, maar ik moet zeggen dat ik crossen ook leuk vind haha!
Dan even mijn paardje... hij heet Laurens en is 15 jaartjes jong. Hij is ontzettend lief, kan goed met andere paarden en is erg vrolijk. Hij is 1.75 m hoog.

Nou dit was het wel zon beetje... lijkt het je wat dan hoor ik het wel!

Groetjes Angela

liberty

Re: Buitenrijmaatje gezocht omgeving breda

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-08 08:11

Ik rij ook wel eens in het mastbos, ik schiet er dan in bij de overaseweg (kom dan vanaf Effen). Als ik weet wanneer ik ga buitenrijden kan ik je PBen Ja

bicci

Re: Buitenrijmaatje gezocht omgeving breda

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-08 12:18

ik rijd overal en nergens..
alles is bespreekbaar..
en alles kan leuk zijn..toch?

Clown