Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
de eerste keer heb ik gewoon besloten dat ik met paard het bos inging. telefoon op zak en verder niets. ik dacht; ik zie wel waar het schip (paard) strandt. Je kan eigenlijk niets meenemen. Je gaat niet zolang dat je een lunchpakket of zo meeneemt. Gewoon die stoute schoenen, een goed humeur en een dosis moed.
Hatsjie schreef:Helmpje op en telefoon mee.
verder is het handig om zo'n sleutellabeltje met je o6 nummer aan het hoofdstel te hangen.
Raak je je paard kwijt en wordt ie gevonden, dan kunnen ze bellen.
lucienne schreef:Hatsjie schreef:Helmpje op en telefoon mee.
verder is het handig om zo'n sleutellabeltje met je o6 nummer aan het hoofdstel te hangen.
Raak je je paard kwijt en wordt ie gevonden, dan kunnen ze bellen.
Dit raad de boswachter/politie zelfs aan. Ze worden 'gek' van paarden zonder ruiter, het gebeurd redelijk vaak dat er een paard zonder ruiter het bos uit komt. Verder is het misschien handig om mensen te vertellen welke route je gaat rijden. Mocht er iets gebeuren dan weten ze in ieder geval waar ze moeten zoeken.
Veel succes!
Shanna schreef:Bellen naar huis/ stal omdat hoogstwaarscheinelijk je paard daar heen rent, en die dus je paard tegemoed kunnen komen. Ook zelf natuurlijkwerachteraan gaan en roepen zoals je ook doet als je hem uit de wei roept. Ook doe ik met stemcommando's altijd Hoooo maar zeggen als het paard in de buurt nog is. nooit panniekerig klinken, dan denk het paard van er is gevaar ik moet hier wegwezen!
ponyparadijs schreef:En wat nou als je met de trailer naar een bos rijdt? Want de weg naar huis weten ze dan niet. En dan?
suuzepuus schreef:ponyparadijs schreef:En wat nou als je met de trailer naar een bos rijdt? Want de weg naar huis weten ze dan niet. En dan?
een paard heeft een heel goed ingebouwd compas. wel jammer als je ver weg woont! dan kan ie nog weleens de weg kwijtraken.