op vakantie met paard en honden

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Jrussel

op vakantie met paard en honden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-10-08 08:21

Hoi allemaal

ik wil graag volgend jaar op vakantie met paard en honden aangezien we dan mischien er al twee hebben zoek ik dus een accomodatie voor twee paarden en waar de honden mee kunnen,

Het liefst zoek ik een huisje met een omheinde tuin waar de honden lekker in kunnen ravotten en het allerliefst heb ik de paarden ook nog erg dichtbij.

Wie weet er wat leuks lieftst met fotos en ervaringen of links van de site.
ik hoop dat jullie mij kunnen helpen zodat manlief en ik volgend jaar een super vakantie kunnen hebben.

Sandrina

Re: op vakantie met paard en honden

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-08 08:34

Misschien dat je eens kunt kijken bij Campoing Boszicht in Laag Soeren. Wij hadden vorig jaar ook een hond mee logeerden in een blokhut. Daarvoor is een grasveldje. Vragen en je weet het!

Noppert

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-08 10:25

Ik kan aan al je wensen voldoen Knipoog Omheinde tuin voor de hond, paardenstalling aan huis en je paard kan voor het huis in de wei.

Voor meer informatie www.peelhoven.nl en voor ervaringen van vakantiegasten kun je klikken op gastenboek.

Jrussel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-10-08 10:29

o dat klinkt en ziet er perfect uit!!!!!
ga vanavond meteen met manlief overleggen

fjordnina

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-08 12:12

http://www.oudemeulenbrugge.nl/

Levert een geweldig verblijf op met de typische Achterhoekse gastvrijheid. Paard kan op stal en/of in de weide. Je zit dan midden in het op 1 na grootste aaneengesloten natuurgebied van Nederland, alleen de Veluwe is groter.

Hanzestad Zutphen, 8 kastelendorp Vorden en het stadje Lochem met zijn middeleeuwse uitstraling liggen dichtbij. Zowel onder het zadel als met de wagen is het grote veld een heerlijk plek om te rijden.
Ik woon hier nu al mijn hele leven, rij er eer regelmatig en ken nog steeds niet alle paadjes uit mijn hoofd.