Ik ben op zoek naar iemand die het leuk vind om buitenritten te maken te paard/pony. Staat je paardje ook in Kerkrade en vind je het leuk om samen met iemand buiten te rijden dan hoor ik het graag!
Ik hou niet van racen en vind het leuk om langere ritten te maken(uurtje of 2) maar gewoon een uurtje buiten rijden is natuurlijk ook heel gezellig.Ik rij alleen recreatief! Ik ben een vrouw,36j,getrouwd(en dus geen "bijbedoelingen"!) en zou het leuk vinden om met iemand van die leeftijd te kunnen gaan rijden maar ben je jonger of ouder dan ben je natuurlijk ook welkom.
Wel is het belangrijk dat je goed kunt rijden en dat je paard/pony verkeersmak is. Ik zou het leuk vinden om elkaar eerst zo eens te treffen zonder paard om "teleurstellingen" te voorkomen. Dit omdat ik iemand zoek om echt regelmatig mee buiten te rijden,een echt (serieus) ruiter-maatje dus! Ik ben een rustige ruiter met respect voor mijn dier!Heb gevoel voor humor en ben een gezellige 'klets-tante'.
Spreekt je dit aan dan zie ik graag een mail en kunnen wellicht snel buitenritten samen maken.
Groetjes..........
Laatst bijgewerkt door Judje op 24-10-08 11:42, in het totaal 1 keer bewerkt Reden:Titel verduidelijkt.
Kerkrade ligt in zuid limburg,vlakbij Aken. ik snap het hier niet,zo veel paarden en geen ruiters te vinden!!! Volgens mij hebben de meesten hier een paard "voor de heb"! maar ach ik amuseer me er niet minder op maar zou wel gezelliger zijn als er eens iemand mee deed rijden.
Wat leuk, een ruiter uit Kerkrade! Ikzelf woon in L'graaf en ponylief staat in Kerkrade, op de Locht bij een boer. Ik rij ook altijd uit (geen bak en ook geen wedstrijdambities) op mijn Arabier.
Een aantal offtopic berichten zijn verwijderd. Gezellig kletsen kan in de [HK], maar daarbuiten is het wel de bedoeling om ontopic te blijven.
Cilicis
Geplaatst: 01-08-11 22:42
Ik zoek ook een paardrijdmaatje, ik heb zelf geen paard. Wij gingen altijd naar van Loon of naar de poedertoren of elschot stables in Belgie. Mijn vaste maatje is niet meer beschikbaar om mee te gaan, alleen gaan heb ik niet zo'n zin in. Mocht er iemand meerdere paarden hebben om op te rijden vindt ik dat ook best. Ik heb redelijk wat rij ervaring, voornamelijk met buitenritten, heb dressuur les gehad, western kan ook. Met of zonder bit kan allebei.
Zoek alleen gezellige mensen om mee te paardrijden voor de rest geen bijbedoelingen of verwachtingen. ik woon zelf Spijkenisse, je hoeft natuurlijk niet uit dezelfde buurt te komen kunnen ook op locatie afspreken.