vakantie & werk

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

FCSA

vakantie & werk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-10-08 17:28

Hi allemaal,

Ik zou komende zomer graag een lange paardrijvakantie houden, en om het niet te duur te maken ben ik op zoek naar iets waar ik kan werken (met paarden) + veel rijden. Iemand een tip/idee?

Hoor het graag!

Groetjes

berdien85

Re: vakantie & werk

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-08 17:37

Jep... heb ik ook gedaan in Polen op Tinkerstoeterij Jaskolka. Ik ben deze zomer voor 't laatst geweest ivm vaste baan.
Ik denk dat je eens op een site moet kijken of je het wat vindt en dan kun je ze altijd mailen. Ik heb het er erg naar mijn zin gehad!! Lachen

Voor meer vragen mag je me altijd PB-en

FCSA

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-10-08 17:53

Thanks voor je snelle reactie! Ben niet zo van de Tinkers (sorry voor de Tinkerfans *LOL*, maar zoiets met andere paarden zou super zijn!

berdien85

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-08 19:17

Dan zou ik gewoon eens googlen naar stoeterijen of wat dan ook en gewoon eens een mailtje sturen. Zo heb ik dit ook gevonden.. succes Knipoog

Barramundi

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-08 20:22

Ik heb een tijdje op Aruba gewoond en gewerkt, met paarden. Als je dat niet te ver weg vindt, pb maar voor de gegevens!

FCSA

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-10-08 12:01

Dank voor jullie tips! Aruba is helaas een beetje te ver, maar ik zal eens op zoek gaan naar stoeterijen in Europa. Nog meer ideeen zijn natuurlijk welkom!