Eerste buitenrit

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

ponyrijder3

Eerste buitenrit

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-10-08 09:39

hallo allemaal!

Ik heb van de zomervakantie op ponykamp Eindelijk, eindelijk mijn eerste buitenrit gemaakt! Haha!
Ik reed op DP. (duo pennotti) een naam die erg goed bij hem past want hij is gevlekt Tong uitsteken
maar ik dwaal af. Wij reden dus door het bos, en DP dacht, laat ik even onder een boom door lopen. En ik dacht: help dat
vind ik toch iets minder.... Auw.... takken in mijn gezicht Knipoog
Op de terugweg kwam er zo'n mini hondje een oprit afrennen en DP schrikt zich te pletter, springt opzij
bijna in een maïsveld.... Verdrietig Maar was al met al wel heeeeel super hip!
Wat ik wou vragen, wanneer hebben jullie je eerste buitenrit gemaakt? en hoe ging het? was het leuk?
Groetjeszz mij Tong uitsteken

berdien85

Re: Eerste buitenrit

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-08 09:44

Ahhh das heeeel lang geleden. Ik denk toen ik 9jr was ofzo?? Wij gingen elk jaar naar 't zelfde vakantiehuisje in Denemarken. En verderop stonden twee IJslanders die ik mocht rijden. Ik reed op Knystie (als je dat zo schrijft!) was niet zo'n leuke ervaring.... Achteraf kan ik er wel om lachen, maar deze meneer vond 't leuk om samen met mij graanvelden o.i.d. te gaan verkennen. Ik als klein meisje kon doen wat ik wilde maar hij ging niet terug... Dus heeft m'n moeder me eruit moeten halen. Later reed ik aan 't halstertouw Cool tot ik 'm wel aankon natuurlijk.

Judje

Re: Eerste buitenrit

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-08 11:17

Dit topic hoort eigenlijk thuis bij de [MHK] Manegehuiskamer.
Helaas heb je nog niet genoeg berichten om daar te mogen plaatsen, vandaar dat het topic is gesloten.

Als je genoeg berichten hebt en je hebt aangemeld bij De Kudde kan je een nieuw topic openen bij de MHK. Aanmelden kan via deze link.