Sterkte bij de manueel

Ik ga morgen een rondje. En zou zondag een grote rit maken met een groepje, maar ze geven echt rotweer op
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

. Ik ben daar ooit op kamp geweest met stal, was echt zo ontzettend mooi!
. Ik verdwaal al in dat kleine bosje van mijn merrie 
. 

Alles is zo vreemd netjes verdeeld, ik zou er gewoon gek van worden.
Hoop dat de lente dan snel uit hun hoofd is voor jou, als ze zo moeilijk doen.
Ik ben echt afschuwelijk in het uitvissen van die dingen

. Heerlijk weertje vandaag! Jammer dat ik les heb op vrijdag
. Hopelijk valt het weer morgen mee! Wil voor het eerst met Stiek naar buiten (21jarige kwpn'er van mijn man die ik de laatste tijd vaak rij). Stiek is zeker drie jaar niet meegeweest op buitenrit dus ben benieuwd.... Daarna hopelijk ook nog rondje met shaggy! 
Tyrcanol schreef:[naam] hoe is het nu met de vitamine E. Al iets wijzer ?
Staat weer rustig op de poetsplaats en vind alles verder wel prima. Nog een paar kleine dingetjes waarbij ik denk "hmmm", maar helemaal niet meer zo extreem als een paar weken terug ...
) maar uiteindelijk toch het hazenpad(veld) kozen

(goed kijken, volg [***]'s blik
).

.

[***] schreef:Zag weer leuke ritjes en lieve oortjes voorbij komen
Lekker zonnig weertje vandaag ook!Tyrcanol schreef:Sabine hoe is het nu met de vitamine E. Al iets wijzer ?
Weet niet .. Zolang ik niet opnieuw bloed laat nemen kan ik niet zeker zijn natuurlijk, maar als ik mag uitgaan van zijn gedrag dan gaat het wel weer de goede kant uit. Met andere woorden: ik begin mijn pony weer te herkennenStaat weer rustig op de poetsplaats en vind alles verder wel prima. Nog een paar kleine dingetjes waarbij ik denk "hmmm", maar helemaal niet meer zo extreem als een paar weken terug ...
Vandaag voor het eerst ook weer onder het zadel! Klein rondje. Uiteraard kwamen we vanalles tegen wat we aan de hand nooit tegenkomen
O.a. 2 heel boze ganzen die in eerste instantie niet van plan waren om te wijken (en maar sissen) maar uiteindelijk toch het hazenpad(veld) kozen
![]()
[ Afbeelding ]
En een boot in de bosjes(goed kijken, volg Cobe's blik
).
[ Afbeelding ]
Dit was het rondje
[ Afbeelding ]
Had wel het idee dat hij toch weer wat gevoelig was op de steentjes.. weer de kanten inkruipen enzo, vooral op het moeilijkste stuk. Zou het voor een paard zoveel verschil maken om met of zonder ruiter over zo'n pad te moeten?
En ons ritje komt binnenkort ook gewoon!
. Ik rij Stiek nu al een tijdje bij in de bak omdat mijn man teveel last van zn rug heeft en Stiek echt nodig weer getrained moest worden... Zaterdag maar de dappere schoenen aangetrokken om hem mee te nemen naar buiten. Hij is ruim drie jaar niet op buitenrit geweest dus vond het in het begin wel ff spannend. Maar hij wilde direct voorop en paard van stalgenootje moest nog flink doorstappen om hem bij te houden
. Hij was goed aan de hulpen vond 1x echt iets heel spannend maar ging toen stilstaan en plakte tegen natas aan om er alsnog langs te gaan. Kortom ben niet ontevreden! Zelfs nog een stuk kunnen draven en daarbij was ie ook lekker ontspannen. Laatste stuk ook gewoon kunnen stappen in plaats van een paiff stap waar die mee begon
. Was wel ff wennen om tegen die oortjes aan te kijken:
.
.
.