Sterkte bij de manueel

Ik ga morgen een rondje. En zou zondag een grote rit maken met een groepje, maar ze geven echt rotweer op

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Tyrcanol schreef:[naam] hoe is het nu met de vitamine E. Al iets wijzer ?
[***] schreef:Zag weer leuke ritjes en lieve oortjes voorbij komen
Lekker zonnig weertje vandaag ook!Tyrcanol schreef:Sabine hoe is het nu met de vitamine E. Al iets wijzer ?
Weet niet .. Zolang ik niet opnieuw bloed laat nemen kan ik niet zeker zijn natuurlijk, maar als ik mag uitgaan van zijn gedrag dan gaat het wel weer de goede kant uit. Met andere woorden: ik begin mijn pony weer te herkennenStaat weer rustig op de poetsplaats en vind alles verder wel prima. Nog een paar kleine dingetjes waarbij ik denk "hmmm", maar helemaal niet meer zo extreem als een paar weken terug ...
Vandaag voor het eerst ook weer onder het zadel! Klein rondje. Uiteraard kwamen we vanalles tegen wat we aan de hand nooit tegenkomen
O.a. 2 heel boze ganzen die in eerste instantie niet van plan waren om te wijken (en maar sissen) maar uiteindelijk toch het hazenpad(veld) kozen
![]()
[ Afbeelding ]
En een boot in de bosjes(goed kijken, volg Cobe's blik
).
[ Afbeelding ]
Dit was het rondje
[ Afbeelding ]
Had wel het idee dat hij toch weer wat gevoelig was op de steentjes.. weer de kanten inkruipen enzo, vooral op het moeilijkste stuk. Zou het voor een paard zoveel verschil maken om met of zonder ruiter over zo'n pad te moeten?